Gå til innhold

Vil han aldri gi seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det meg, IGJEN, som kommer med et innlegg av frustrasjon. Dette er da samme mann, som har vært i tidligere innlegg "bf og eks samboer kvelte meg" og de som har hørt til der.

I går fikk jeg en beskjed om at han hadde hatt sex med en dame, mens han hadde samvær med sønnen vår, i mitt hus, i min seng og mens sønnen vår var tilstede. Jeg kjenner jeg er helt nedkjørt nå, jeg skjønner ikke hvordan han kan være så respektløs å dra ukjente kvinnfolk inn i mitt hus og ha sex med henne i min seng når jeg har vært så snill og latt han få ha guttungen i mitt hus, mens jeg reiser ut og sover et annet sted.

Jeg reagerte selvfølgelig med sinne, og sa han kunne komme seg ut av huset. Det er ikke snakk om at jeg nå lar han være i mitt hus, og han ble kjempe sint. Han spurte om jeg hadde gjort noe med noen andre, og jeg svarte han ærlig. Da slo han til meg i annsiktet, løftet meg opp og kastet meg i gulvet før han braste avgårde.

Nå har jeg fått nok, jeg ringte søstern hans som han bor hos og lagde en avtale på at nå får sønnen vår være hos de fremover når bf har samvær. De skal også hente/levere, og jeg og bf vil ikke se noe til hverandre. Jeg har slettet og blokkert bf fra facebook og ønsker minst mulig kontakt. Fikk vite i dag at han også har innledet et forhold til en jente på 17år, hvor han allerede har introdusert henne for familien. Dette sliter jeg veldig med, da jeg mener at et barn ikke kan være noen "omsorgsperson" for et annet barn.

Jeg er så lei meg nå, jeg kjenner på sviket, jeg kjenner på sorgen. Hvorfor kunne vi ikke bare gå fra hverandre som venner? Når jeg la meg i sengen i går, tok det 3 timer før jeg sovnet, alt jeg kunne tenke på var at her har bf hatt sex med et annet kvinnfolk. Kan ikke fatte og begripe hva som fikk han til å gjøre det.

Nå har ihvertfall gjort alt jeg kan gjøre for å bryte kontakt med han. Lurer bare på om han noen gang vil gi seg med disse tingene han gjør, som sårer meg så fryktelig. Beklager nok et innlegg ang dette, men jeg har svært få rundt meg som jeg prater med ang dette, så dette er et fint sted å få respons.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo anmelde han hver gang han er voldelig mot deg og kontakte barnevernet så du får prøvd å stoppe samvær ute tilsyn. Mannen er jo helt ustabil og ikke på noen måte voksen nok i hodet til å ta seg av et barn!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvorfor svarer du? Hvorfor lar du han styre deg? Eneste grunnen til at han forteller hvem og hvor han har pult er jo fordi han vil ha deg tilbake. Dere må bli ferdige med hverandre, og du må slutte å være et offer! Hvis han slår, så ta igjen. ikke finn deg i det! Dette er et klassisk brudd hvor det er mye følelser involvert. Er du ferdig, så vis det. og anmeld den dritten, og si at han ikke får samvær igjen før han tar seg sammen. Stakkars unge!

Skrevet

Hvorfor i alle dager lar du han ha samvær i ditt hus?

Og om så, hvorfor sørger du ikke for at DU og en annen person er tilstede samtidig?

Slutt å la ham herje med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...