Gå til innhold

Tenker du på ABB når folk heter Breivik?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, helt klart. Tenker bare på ABB når jeg hører breivik. Synd, for vet andre deler det etternavnet..

Men så kjente jeg jo også 6 av de som var på utøya, og 3 av dem ble skutt og drept.

Har fulgt saken tett, så det kan ha litt å si også.

Endret av mrsrogaland
Skrevet

ja, det gjør jeg, huff! Det er jo ikke så rart at man gjør det! De fleste gjør nok det selv om de skriver de ikke gjør det. Og når jeg ser andre folk feks på tv som har samme etternavn så får jeg vondt av dem. tenker også på den jævelen når jeg ser navnet Anders. Dessverre.

Skrevet

Nei. Det er et veldig vanlig etternavn her jeg bor så er så vant med det navnet.

Skrevet

Gaten over her heter Breivikveien, folka som bor der har ptøvd å skifte navn på gata, mrn har fått blankt nei fra Stavanger kommune. Skulle helst sett det ble fjernet

For et grotesk navn. Er det noen islamofober i kommunen i Stavanger, eller?

Skrevet

Ja.. Men tenker ikke på han hvis jeg møter noen som heter Anders.

Skrevet

Nei, i alle dager :) Kjenner flere bra folk som heter Anders til fornavn eller Breivik til etternavn...kan ikke gå rundt å mislike dem pga navn.....

Skrevet

iallefall i begynnelsen, fikk en mail fra ei dame med det etternavnet i forbindelse med en finn annonse.. begynte da å tenke på om de kunne være i slekt, men det var rett etter 22 juli, da det hele var ganske nytt. Har ikke støtt på flere "potensielle slektninger" etter det, så nå vet jeg ikke helt hva jeg ville tenkt. Men hvis noen sier "Breivik" sånn uten at de presenterer seg, så tenker jeg definitivt på ABB

Skrevet

Nei, overhodet ikke. Det er et alminnelig navn.

Skrevet

ABB er jo et firma.

Men jeg må si tankene streifet innom terroristen da en telefonselger for bøker nevnte "tempelridderne"(Arn's rike som TV-serie).

Skrevet

Er allergisk mot navnet Anders, navnet Breivik, "Knights Templar" og Israel/sionisme, alt som forbindes med ABB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...