Gå til innhold

Fikk en sms, men hva mener hun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Vil du be pappa ringe meg, overformynderiet har ringt. Jeg har visst blitt trekt for ganske mye penger opp gjennom årene"

Hvaaa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvem sente sms, datteren din, søsteren din ,stebarnet ditt? litt vanskelig og svare men tipper det mangler penger på en konto som skulle forvaltes av "pappa" og så har overformynderiet tatt over og der mangler penger.

Skrevet

Hun (mor, søster? ) vil at du skal ringe pappa, for hun har fått en telefon fra overformynderiet som hun ikke forsto så mye av. Og da må pappa trå til og hjelpe\forklare..

Skrevet

Hun mener tydeligvis at det er lettere for deg å be pappa ringe henne, enn det er for henne å ringe pappa selv.

Skrevet

Er det søsteren din?

Mener hun at pappaen deres har tatt penger ut av hennes konto som overformynderiet forvalter oppgjennom?

Har selv en datter med mye penger på konto som overformynderiet passer på, men jeg kan søke om å ta ut penger om hun trenger noe.

Mener søsteren din (?) at pappaen deres har søkt om uttak fra hennes konto uten at hun har visst om det og pengene blitt brukt på andre ting enn han har søkt uttak for?

Vill tipping fra min side ;)

Skrevet

Hun prøver å dekke over den virkelig historien som er at hun har ramla utpå og tatt narkotiske stoffer under en bru sammen med ansatte fra et omreisende sibirsk sirkus. Nå har de kommet til skade for å selge sirkusets tiger til en narkobaron i Oslos underverden som betaling for dagens dose, og de er på flukt fra sirkusdirektøren som er tigerens rette eier.

Skrevet

Er det så vanskelig å forstå? Hun lurer jo selvsagt på hva dere skal ha til middag!

Skrevet

Hvis det er fra bestemoren din vil jeg tro det betyr at hun begynner å bli senil.

Skrevet

Hun mener at du skal be pappa (din eller hennes) om å ringe henne. Hun lurer på noe som han sikkert kan svare på.

Skrevet
Hun prøver å dekke over den virkelig historien som er at hun har ramla utpå og tatt narkotiske stoffer under en bru sammen med ansatte fra et omreisende sibirsk sirkus. Nå har de kommet til skade for å selge sirkusets tiger til en narkobaron i Oslos underverden som betaling for dagens dose, og de er på flukt fra sirkusdirektøren som er tigerens rette eier.

Stemmer for dette alternativet. Hørtes mest sannsynlig ut for meg i hvert fall!

Skrevet

Fant du ut av den mystiske sms`n?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...