snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Dette blir hvertfall mine siste. Og er snart 5 barnsmor!! Herregud for et sjokk
Mammaaaa? Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Oi... Trillinger?! *Lykke til* Har du ikke hatt noen mistanker heller.....?
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2012 Hehe nei. Var bare kvalmen, ellers lite symptomer. Men hun fant en, så en til og plutselig var det tre. Skal innrømme jeg har grått i 2 timer nå, men 5 unger på under 4 år kommer til å kjennes.
Kremtopp Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Wow!!! Mange grattis selv om jeg kan forstå sjokket! Er selv 88-modell og har snart 4 barn! Hvor langt er du på vei?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 åååå....garttis:) er det naturlig også??
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2012 Helt naturlig, trodde hoppe av var " safe", vel det var det helt tydelig ikke. Er helt satt ut, og bare ringt alle. Er 13+0 i dag så var bare tilfeldig jeg bestilte ul, for jeg ville vite den var frisk før jeg fortalte jobben. Og på skjermen dukker det opp en, og en til og hele 3. Gren allerede på 2 så da hun sa tre kjente jeg meg ganske rar.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 Helt naturlig, trodde hoppe av var " safe", vel det var det helt tydelig ikke. Er helt satt ut, og bare ringt alle. Er 13+0 i dag så var bare tilfeldig jeg bestilte ul, for jeg ville vite den var frisk før jeg fortalte jobben. Og på skjermen dukker det opp en, og en til og hele 3. Gren allerede på 2 så da hun sa tre kjente jeg meg ganske rar. Skal si dere er fruktbare;) Da vet du at dere ikke må hoppe av i svingen etter dette:) Lykke til:)
Sweetpea Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 Oj! Det får man si, forstår godt at det tar litt tid å fordøye, men grattis! Går nok bra, utrolig hva man får til og tenk hvor mange gleder de vil gi. Her blir det min, dine og våre, men når alle er her blir vi 6 barn, 4 under 4 år + en på 9 og en på 11
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 24. august 2012 #9 Skrevet 24. august 2012 Helt naturlig, trodde hoppe av var " safe", vel det var det helt tydelig ikke. Er helt satt ut, og bare ringt alle. Er 13+0 i dag så var bare tilfeldig jeg bestilte ul, for jeg ville vite den var frisk før jeg fortalte jobben. Og på skjermen dukker det opp en, og en til og hele 3. Gren allerede på 2 så da hun sa tre kjente jeg meg ganske rar. Åy Åy Åy!!! Forstår godt at dette var et sjokk da! Men GRATLERER så mye! Dette er jo helt utrolig, å på naturlig vis også da! Du kommer nok til å mestre det helt fantastisk! Snodig alle tilværelser en venner seg til om man må
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. august 2012 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2012 Takk så godt å kunne dele det, og få fine tilbakemeldinger. For jeg ser jo ikke helt for meg første 6 Mnd, men etter det kommer det seg nok. Blir nok fantastisk for dem når de vokser til hverfall, så tette søsken. Og ser for meg jeg aldrig vil kjede meg i gjenn. Utrolig. Men ser for meg nyfødte trillinger blir en håndfull ;-)
Fuglemamma <3 Skrevet 24. august 2012 #11 Skrevet 24. august 2012 Å fy søren!! Jeg skjønner du synes det høres overveldende ut, MEN jeg vil bare se på deg som den rikeste personen i verden! Fantastisk!! Hurra hurra hurra!!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. august 2012 Forfatter #12 Skrevet 24. august 2012 Tusen takk for det, jeg er hvert fall rik på barn og kjærlighet <3 utrolig overveldene, og jeg håper alle tre klarer seg.
Vilde2012 Skrevet 24. august 2012 #13 Skrevet 24. august 2012 Wow det må jeg si! Man hører jo ofte om kunstig befruktning som resulterer i flerlinger, men at det skjer naturlig, jeg kommer ikke på noe annet å si enn wow!! Så utrolig spennende! Og for en glede de vil ha av hverandre når de blir større. Mon tro om de er flereggede da, spennende, spennende. Kan jo kanskje bli en heftig start, men du vil sikkert få en del ekstra hjelp fra omgivelser i en slik situasjon. ønsker dere masse lykke til, det kommer nok til å gå kjempefint:)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. august 2012 Forfatter #14 Skrevet 25. august 2012 Fikk beskjed om at det er to i en pomme og en alene. Hehe spennende absolutt :-)
Fuglemamma <3 Skrevet 25. august 2012 #15 Skrevet 25. august 2012 Hehe det var altså ikke nok for de to befruktede eggene - den ene måtte dele seg også? Er jo "vanligst" med to eneggede og en toegget i trillingsvangerskap:) Har fulgt litt med på/ lest innleggene dine fra tidligere, siden vi er like langt på vei og 87 modeller begge to. Og du hadde begynt å jobbe igjen? Kan du sykemelde deg med GOD samvittighet nå eller?
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. august 2012 Forfatter #16 Skrevet 25. august 2012 Hehe får "jobbe" til 15.09 så er det bare å holde seg i rolig aktivitet etter det. Så ikke veldig lenge til permisjon i gjenn :-) Formen er verre etter jeg fikk vite det er tre, så tror det er litt psykisk også. Men håper jeg ikke må kaste opp hele svangerskapet :-) Så gøy vi de like langt, og like gamle :-)
November-spire-79 Skrevet 25. august 2012 #17 Skrevet 25. august 2012 Oi det må være sjokk ja Gledelig sjokk hehe. Tror jeg hadde grått noen tårer selv, men jammen om du kommer til å få mye kjærlighet fremover kos dere masse
White*Angel Skrevet 25. august 2012 #18 Skrevet 25. august 2012 Gratulerer, men tror du må skifte nick;)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. august 2012 Forfatter #19 Skrevet 25. august 2012 Hehe ja det må jeg vist. Tusen takk :-)
peanutts82 Skrevet 25. august 2012 #20 Skrevet 25. august 2012 åh fy søren.. så utrolig gøy.. gratulerer såååå mye... sender masse lykke klemmer til deg <3 <3 <3
2skjønnasser Skrevet 25. august 2012 #21 Skrevet 25. august 2012 har ikke lest alle svarene her, men har en tvillinger så får en hjelp av kommunene!!!
lillekonvall Skrevet 25. august 2012 #22 Skrevet 25. august 2012 Hei! Gratulerer! Det er jo fantastisk at det går ann Men forstår din reaksjon. Og ja det blir sikkert noen travle år i starten, men for en gjeng som kan hjelpe mor og far etterhvert Det er ingen automatikk å få hjelp fra kommunen. I "gamledager" - altså når vi var små hadde man noe som het husmorvikarer i alle kommuner. Det er trist at de ikke finnes lenger, de gikk inn å hjalp hvis mor var syk, trillingfødsler ol. Nå er det veldig opp til den enkelte kommune, men hør med andrei samme situasjon - for det er mange av de nå Du møter de sikkert på et forum. Noen ganger er det barneverntjenesten som går inn å gir avlastning også - ikke da pga foreldrene, men rett og slett som forebyggende. Men ønsker dere all lykke til - ta noen kvelder bare dere to også hvis dere får det til før de kommer Ta vare på hverandre
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. august 2012 Forfatter #23 Skrevet 25. august 2012 Takk alle sammen. Ja var et utrolig sjokk, 3 liksom på engang. Hadde aldrig i min villeste fantasi trodd det, men med flotte venner og hjelpsom familie tror jeg nok dette skal gå bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå