Gå til innhold

Ikke bare en....


snart3-4-5barnsmor.87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har grått i 2 timer, og jeg kan virkelig ikke fatte det. Men bilde beviser det ganske tydelig! Men jeg klarer nok dette også.

 

Trodde hoppe av i svingen var " safe" men ble trilling gravid!

 

Er helt utrolig. Men ene toeggede er litt liten, vet ikke hva det betyr da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk, er vist bare 1 av 8000 som opplever dette, så vi er vist meget heldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ja ny bil må vi ha,og rekkehuset må nok også byttes ut :-) må flytte nærmere familien, for vi trenger både armer og avlastning kan jeg tenke meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet!!!! Gratulerer så mye! Tenk så mye glede de får av hverandre. Dødskult med 3! Kommer nok til å bli travelt som bare det, men tenk senere hvor fantastisk det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi! Gratulerer så mye!!

Må ha vært litt av et sjokk om du ikke planla å bli gravid engang.. oioioi.... så helt utrolig. tenk at det er tre i magen din!! :D

Hold oss oppdatert!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, spennende og heldig skummelt. Vi krysser for alle tre skal klare seg, for vi er jo allerede glade i alle sammen :-)

 

Får tett oppfølging, så jeg håper og går hverfall inn for at det skal gå bra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to i en og en i en :-) hva det kalles er jeg ikke helt sikker på ennå :-) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to i en og en i en :-) hva det kalles er jeg ikke helt sikker på ennå :-) takk

 

Da har du to som er enegget og en til. Vet heller ikke hva det heter.

 

Senere når jeg har bedre tid skal jeg linke deg noen artikler jeg nylig leste om trillingforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ultralyd i gjenn på mandag, på KK Haukeland. Håper alt er bra med dem, begynt å få en liten mage også!

14+0 i dag :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...