Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 har barn fra før, er aleneforsørger, har brukt opp rettighetene, går skole og tror jeg er gravid......igjen....uten fast forhold hvaaa skjer daaa???? har jo brukt opp rettighetene mine....om jeg er det...skal jeg gå 3.år på høgskole med utplassering osv...hvordan kan jeg fikse det med en baby på slep?? abort.....ja tenker tanken dersom mistanken min er rett.....meeen klarer jeg det da??? mister jeg i tilleg stønad til barnetilsyn for barnet jeg har fra før nå? dersom jeg er gravid med en ny mann....men ikke er sammen med han?? pliiis kan noen svare meg???
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Jeg tror du kan få ny runde med overgangsstønad når du får nytt barn, det kunne du før ihvertfall. En nabo her har tre barn, med tre forskjellige menn og de kom med tre års mellomrom så hun kunne være hjemme hele tiden Jeg tror faktisk jeg hadde tatt abort om jeg var i din situasjon, men du må nesten finne ut hva som er best for deg. Ta kontakt med Amathea, der kan du få økonomiske råd, de har oversikt over hva du har krav på av støtte og er lettere å snakke med enn nav.
Mamma_til_2 Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Kan ikke komme med ett konkret svar, men visst jeg var deg vill jeg funnet ut omjeg faktisk er gravid og så tatt en tlf til nav og fått ett møte
Plutselig_gravid Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Med nytt barn kommer nye rettigheter. Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 tusen takk for mange fine svar....ble litt lettere å tenke nå hvertfall.....huff...beste hadde vert å slippe å ta dette valget selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå