Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Gina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker litt på å kalle jenta det, men har ikke bestemt meg. Hva synes dere om navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninnen min heter det, jeg synes det er fint, men har blitt mye Gina-Vagina opp gjennom årene.

Skrevet

fint navn, men barn er fæle til å mobbe, og dette navnet har blitt brukt til mye mobbing og assosiasjoner med vagina opp igjennom årene jeg har studert. :S

Skrevet

Nja, skeptisk ;)

Skrevet

Jeg ville ikke brukt det, tenker Gina-vagina med en gang.

I oppveksten var det vel Gina og Gitte som fikk høre slike ufine regler, jeg ville ikke brukt noen av dem.

Skrevet

Jeg assosierer det med junk food, her jeg bor er det et gatekjøkken som heter Gina.

Helt greit navn da, men Tina er finere!

Skrevet

VaGina. Nei, nei,. nei.

Hva med Mina?

Skrevet

Har en eks kollega med det navnet, hun er en super jente, så derfor liker jeg navnet. Ellers om jeg ikke hadde assosiert det med henne, hadde jeg ikke syntes noe videre om det.

Hun ble kalt gina vagina hele barneskolen og ung. skolen, så kansje noe å tenke på? :/ Og ja-barn er fæl til å mobbe!

Skrevet

Jeg jobber på Gina Tricot og der hadde vi en jente som het Gina :) syns det er fint jeg :)

Skrevet

Jeg heter det. bruker det ikke, men det er en av fornavnene mine. Syns igrunn det er fint, og jeg har alltid fått mange kommentarer på hvorfor jeg ikke bruker det istedenfor det jeg har nå.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Synes Gina er fint, hadde ei venninne som het det, hun opplevde aldri slike kommentarer, så spørs kanskje litt hvor man bor? Ikke vet jeg, fint navn hvertfall :)

Skrevet

Som mange av dem over her skriver så er barn fæle til å mobbe, så jeg tror nok at de finner etter eller annet å henge seg opp i uansett. Vi kan ikke forhindre all mobbing ved å velge bort alle navn som KAN brukes til å mobbe.. Da jeg var liten hang mine "plageånder" seg opp i hva bestefaren min heter, så de finner nok noe annet dersom de absolutt vil!

Når det er sagt så syns jeg Gina er et helt greit navn, men jeg ville nok ikke valgt det selv. Tina, Mina og Dina klinger bedre i mine ører :-)

Skrevet

Hadde lyst til og kalle jenta mi det. Men gubben ville ikke :P Vakkert :) Liker det veldig godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...