Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Noen som selger klær og leker barna vokser fra der ? Er det lett å få solgt den type ting ?
what a drittkjerring Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Det er alltid verdt et forsøk. Gode ting som selges med solid rabatt har jeg erfart går unna. Men ikke driv og overpris en brukt H&M body fks. Ikke tenk på å selge den engang...Etter alle reaksjonene på rare FINN selgere her inne, virker de ikke mye populære
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Jeg handler mye brukt både leker og klær å har inntrykk av tingene går fort unna Når jeg har vært intressert i å kjøpe noe så er det ofte tingene er solgt selv om annonsen er lagt ut samme dag.
Gjest Gullguttene Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Hvis du har en god pris, gjerne under halv pris så kan man nok få solgt det meste som er pent brukt. Nå snakker jeg kun for meg selv, men hvis jeg skal handle ting brukt er kriteriet mitt at jeg skal gjøre en bra deal. Hvis prisen er for høy kan jeg like gjerne kjøpe varen ny og ha muligheten til å reklamere hvis det skulle være noe galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå