Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Jeg lurte på om noen kan si sånn ca. hvor mye det ville koster å få bygd noe a la det her: http://www.themodernhome.com/wp-content/uploads/2010/09/modern-kids-room-mcm.jpg
fikas Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Noen kryssfinerplater, hobbyplater og treverk til sengebunnen og til å holde konstruksjonen oppe.. Mmm, vil gjette mellom 700-1500 kr i materialer avhengig av hvor du handler. Også må man jo ha litt utstyr og ikke minst tid til å sette dette sammen Kul seng da - jeg har vurdert å bygge noe lignende på podens rom for å få utnyttet litt mer av den lille gulvplassen som er.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Problemet er at jeg ikke tør å begi meg ut på dette på egen hånd. Så vil gjerne at noen skal gjøre det for meg. Lurer på om det blir veldig dyrt å ansette en snekker? Utrolig koselig og fin seng, synes jeg, og med liten plass hadde det vært helt genialt! HI.
fikas Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Da ville jeg forhørt meg på ett snekkerverksted. Det er ikke sikkert det kommer på så veldig mye - de har jo alt utstyr og det er ingen komplisert seng i så måte. Litt skjæring og finarbeid - men maling og slikt kan du jo gjøre selv Vil tro at det er en halvdags jobb for en snekker - maks en dag! Basert på at ett normalt stort kjøkken med mye profiler ol tar ca en uke å lage. Men noen gjetting på pris vil jeg ikke begi meg ut på Fordelen med å spesialbestille er jo at du kan få den tilpasset det rommet den skal stå på Det som kan være lurt er å ha med mål og spesifikke ønsker når du ber om pris - da er det lettere å få en riktig pris med en gang
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Da ville jeg forhørt meg på ett snekkerverksted. Det er ikke sikkert det kommer på så veldig mye - de har jo alt utstyr og det er ingen komplisert seng i så måte. Litt skjæring og finarbeid - men maling og slikt kan du jo gjøre selv Vil tro at det er en halvdags jobb for en snekker - maks en dag! Basert på at ett normalt stort kjøkken med mye profiler ol tar ca en uke å lage. Men noen gjetting på pris vil jeg ikke begi meg ut på Fordelen med å spesialbestille er jo at du kan få den tilpasset det rommet den skal stå på Det som kan være lurt er å ha med mål og spesifikke ønsker når du ber om pris - da er det lettere å få en riktig pris med en gang Tusen takk for svar! Hadde vært supert om det var fort gjort og ikke så dyrt! Har sendt mail til snekker nå, så da venter vi spent. Ser ikke så veldig komplisert ut for noen som kan det, og den kan godt forenkles enda mer også. Og ja, det er nettopp det! Er så fint å få det spesialtilpasset til rommet, så blir det så mye mer funksjonelt. HI.
I scream for icecream! Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Dytter denne i håp om flere svar.
Musemorbr / Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 Det er ikke en snekkerlinje på en av skolene i ditt nærområde da? De tar sikkert med glede et slikt oppdrag, og det uten å kreve store summen siden det går på læring for dem. Verdt å sjekke ut den muligheten. Er du heldig, slipper du med bare materialkostnaden. Alternativt kan du spørre på facebook om noen kan. De fleste byer har kjøp og salg sider, og der er det helt sikkert også mulig å kjøpe seg snekkertjenester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå