Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Vet at det er mange barn i dette landet her som har foreldre/alene foreldre som rett å slett ikke har penger til å kjøpe klær og leker som mange andre tar som en selvfølge. På høsten skal ulltøy, nye sko og kanskje dyre parkdresser handles inn. Vi vet alle at dette koster !! Det jeg også vet er at det er så mange som har klær og sko liggende i boder hjemme som ikke blir brukt! Hvis det fantes en mulighet for enkelt å komme i kontakt med en familie (anonymt)- som har barn av samme kjønn men litt yngre som kunne arvet dine barns klær, ville du gått inn i boden din å funnet fram leker, klær og sko- (pent brukte) når det ikke brukes mere, å sende dette til din " faste " arve-familie? -og om det er noen av dere her som sliter økonomisk, kunne dere tenke dere å benyttet dere av dette?
najaden Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 (endret) Ja, det kunne jeg godt tenkt meg! Men på en måte hadde det vært greit å ikke vite hvem jeg ga til/at de ikke visste hvem jeg var. Endret 24. august 2012 av najaden
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Ja. Har for så vidt tilbudt til folk i bhg, og de har vært glade for det. :-)
Anne:-D Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Ja, det kunne jeg vært med på. Har nå de to barna jeg skal ha, så gir uansett bort klærne som er for små for den minste til venner eller Fretex.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Ja, så lenge det ser helt og fint ut så kunne jeg godt tatt i mot om noen ville gitt bort. Mitt barn har akkurat begynt i barnehage og du verden så mye de må ha på en og samme tid! Har fått tak i noe billig og nesten ubrukt på finn, men pengene flyr likevel..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Det finnes noe alla dette, jeg gir til fattighuset og de har spesielle familier der behovet er stort og gir det til de. Men jeg kunne godt hatt en arvefamilie og donert til jeg:) nå sender jeg nesten alt til Russland.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 Ja, absolutt. Eg gir vekk alt til innsamlinger til Romania, men kan like godt gi det til norske som TRENGER det. Men vil jo helst gi fra meg FINE ting til folk som ikkje har råd til å kjøpe sjølv og virkelig setter pris på det enn folk som bare tar imot fordi det er gratis (visst dere skjønner kva eg meiner) Legg eg det gratis på facebook salg, kjøp osv. kan jo kven som helst som egentlig har råd til å kjøpe ta imot. Derfor gir eg det heller til Romania.
ariel78 Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 Ja! Jeg har masse barneklær og leker jeg driver å rydder opp i. Pleier å gi til veldedige formål, men hadde gjerne gitt til noen som trengte det i nærmiljøet og.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. august 2012 #10 Skrevet 24. august 2012 Hade helt klart både deltatt og benyttet, vi har ikke den beste økonomien nå (snart fast jobb på mannfolket, så da øker det seg betraktelig) men gir bort alt av barneklær og sko som vi ikke trenger lenger, har gitt bort en god del utstyr til barn, som vi selv ikke trenger lenger også. Kunne jo tjent på det, men så tenker jeg da på de som har det slik som oss, og føler heller for å gi dem det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå