Lady lovely locks Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Gjerne tegn og forklar... (Trenger innspirasjon)
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Lys toscana. Det er fordi det var det fra før, og vi ville bare freshe opp tapeten litt med et strøk Blir nok noe gråaktig neste gang!
LuksusLiv Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Bomull i hele huset. Ser på det som et hvitt lerret, som jeg kan mikse forskjellige farger med alt etter humør og årstid.
Major HotLips Houlihan Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Refleksjon heter fargen på veggene, i spisestuedelen (åpen løsning) så har jeg hvit tapet med blader ispedd litt sølv og glans. Har lilla gardiner og en lilla stol som er kjempefin til min muldvarpfargede sofa. Resten av møblene er enten i eik eller hvit. Resten av pyntet i stua består lilla i ulike nyanser ispedd litt limegrønt, gult, rosa, oransje og rødt
anonym91 Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 hvit med en mørke grå vegg. og en litt lysere grå på pipa
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Muskatnøtt(brunlig), Sand(beige), isblå(husker ikke). L-stue og har valgt å male fargene på forskjellige vegger. En liten vegg med brede horisontale striper av alle tre fargene.
Linerlen og pipipen Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 En lyys isblå farge på veggene( litt spesielt, men får masse komplimenter til den) gyllent lakkert heltre gulv. Dueblå ulltepper på gulv, mørk grå sofa og stolputer. Hvite møbler ellers. Har noen knalfarga fuchsia puter og pledd for åfriske opp.
Squirrel79 Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 Vi har eggehvite vegger. Gulvet er et gammelt linoleum gulv i brunt mønster (helt grusomt, men har ikke fått lagt parkett ennå). Sofaen er grå, så har vi TV benk i mørkt tre og stuebord i valnøtt brun. Lilla gardiner og lilla puter i sofaen. Spisebordet er i litt lysere tre, og stolene i Hvit. Har to svarte puffer også. å få farge i stua er ikke så vanskelig, men jeg sliter veldig med å få riktig belysning.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #9 Skrevet 24. august 2012 Eggehvite vegger, hvite karmer, eplegrønn sofa, mørk brun stol, hvite billy-hyller og hvite bestå-skap med tv på, alle bord i teak, jærstoler rundt spisebordet.
fikas Skrevet 24. august 2012 #10 Skrevet 24. august 2012 Kokos på veggene, lys farge. Grå diiiiger sofa, hvit tvbenk, hvite plissegardiner, grå lameller og grå mur ved peisen. Putene i sofaen er en salig blanding etterhvert skal to gule billybokhyller opp i spisestuen (åpen løsning) og spisestuebordet + stoler som nå er i rødaktig tre males hvitt. Gulvet er mørk valnøtt med med matt lakk (ikke å anbefale!! Noe herk å vaske mattlakkert gulv!)
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 24. august 2012 #11 Skrevet 24. august 2012 En vegg har en svart tapet med blomser og de andre veggene er eggehvite. Vinduskarmene og listene er hvite. Vi har innredet med svarte møbler i stua, også nå fortiden er det lilla vi har pyntet opp med
MamaLadyBug Skrevet 24. august 2012 #12 Skrevet 24. august 2012 Stua mi er i hvit pepper. Har valmuefrø(grå) på peismuren. Alt av karmer, dører og listverk er hvite. Møblene er hvite. Pynter opp med tepper, puter og andre tekstiler i naturhvitt, lilla, gammelrosa og grått. Sofaen er eneste skår i gleden. Den er brun. Eikelaminat på gulvet. Siden det er åpent inn til kjøkkenet har vi hvit pepper der også. pipemuren er malt i valmuefrøgrått der også. Kjøkkeninnredning er malt i chi(hvit) og her inne har jeg hvite liftgardiner. Vi pynter med blomster i rosatoner og grønne planter. Jeg har også mange syltetøyglass med kubbelys i duse lilla/rosatoner. Litt maskuline trekk får vi gjennom de grove tekstilene, vedovnen som er koksgrå og spisestuen som er av eik og sort skinn(spy). Den skal forøvrig pusses opp. Dvs. bordet skal få en oversized hvit linduk og stolene skal få grå stoltrekk. Blir fremdeles maskulint fordi vi skal ha to store, grå industrilignende lamper over spisestua.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #13 Skrevet 24. august 2012 Grå harmoni heter fargen vi har på veggene, en vakker varm lys gråfarge. Så har vi alt listverk i bomull, og lys parkett. Elsker stua mi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå