Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Eller er jeg bare full av hormoner? Etter en lang dag i går så gikk jeg og la meg, kvarter senere kom mannen inn, la seg ned og kastet en vibrator bort til meg og sa gjør klart for meg. Har brukt den tidligere sammen for og bli fuktig fort for en kjappis før unger våkner igjen. Men likte ikke måten det ble gjort på i går, jeg vil ha nærhet,kyss ol også. Jeg som er full i hormoner her?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Eller er jeg bare full av hormoner? Etter en lang dag i går så gikk jeg og la meg, kvarter senere kom mannen inn, la seg ned og kastet en vibrator bort til meg og sa gjør klart for meg. Har brukt den tidligere sammen for og bli fuktig fort for en kjappis før unger våkner igjen. Men likte ikke måten det ble gjort på i går, jeg vil ha nærhet,kyss ol også. Jeg som er full i hormoner her? jeg er ikke gravid og jeg hadde reagert jeg også. jeg hadde sagt ifra der og da,..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Sa ingenting, sa bare at jeg var trøtt og sliten. Da ble han sur og la seg.
Major HotLips Houlihan Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Nei, det hadde ikke blitt godtatt her! Tror jeg hadde sparka han ut av senga!
Lady lovely locks Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Jeg hadde fresa og trampa og blitt helt i fistel. MAKAN! Dette må du ikke finne deg i!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Hadde spurt ham om han snakket i søvnet, siden det virket som han drømte om å være på et bordell med horer, og ikke hjemme hos kjæresten. Total turn-off! Det er vel jenter som trenger mest forspill, ikke gutter. Mener han at du skal ta deg av forspillet selv, og han skal bare forsyne seg og tømme seg i deg når du er ferdig med egen orgasme og oppvarming?
LuksusLiv Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 For en ufordragelig type du har! Hadde bedt han om å pule seg selv i rumpa med den, for hos meg ville kiosken vært stengt!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 Merket at jeg ble veldig lei meg for akkurat den der, vil føle begjær... Men det tror jeg ikke jeg kommer til og gjøre med det første. Dagens syteinnlegg, hjelper litt med en utblåsning. Og er ikke alt jeg vil si til venninner
Musemorbr / Skrevet 24. august 2012 #9 Skrevet 24. august 2012 Feilslått humor? For hvis ikke, er du nok nødt til å sette han kraftig på plass med tanke på hvordan en mann skal behandle sin kvinne. Mente han det humoristisk, er det nok å si at den typen humor ikke passer seg i senga, og at han kommer lengre med nærhet og kos.
me_87 Skrevet 24. august 2012 #10 Skrevet 24. august 2012 Vibrator bør vel ikke brukes i svangerskapet anyway
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #11 Skrevet 24. august 2012 Han mente vel at alt skulle være klart så han bare kunne hoppe på, og få tømt seg rett og slett
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #12 Skrevet 24. august 2012 Kan man ikke bruke vibrator i svangerskapet? Visste ikke det jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #13 Skrevet 24. august 2012 Kan man ikke bruke vibrator i svangerskapet? Visste ikke det jeg. Jo, man kan bruke det utvendig, men ikke inne i skjeden.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #14 Skrevet 24. august 2012 Haha! Fy f... for en ekkel fyr! Hadde strammet han rimelig bra opp, før jeg hadde bedt han omå pelle seg til helvete ut av sengen.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #15 Skrevet 24. august 2012 Jeg sa ingenting,noe jeg burde ha gjort. Men orker ikke en mann som er sur på meg hele helgen. Får da snakker han ikke til meg, det er mye værre en at han kjefter litt tilbake.
mammakatten Skrevet 24. august 2012 #16 Skrevet 24. august 2012 Du får vekke han hver natt fremover og si du trenger litt kos;) og når den dagen kommer han sier han ikke orker får du fortelle han at han tar det for gitt du skal gjøre deg klar for han så får han stille opp slik at du får det slik som du vil ha det.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #17 Skrevet 24. august 2012 Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå