Gå til innhold

Noen som har kjent at dere var gravide umiddelbart etter befruktning?


Adamarie

Anbefalte innlegg

Jeg har et barn på to, og har kjent en veldig stikking i høyre side allerede to dager etter EL. Forrige gang følte jeg også veldig på kroppen at jeg var gravid og var det. Gjør det nå også, men er jo redd for å bli skuffa. Gikk på første forsøk sist, og dette er også første forsøk...

Er det noen andre som har kjent tidlige symtomer og faktisk vært gravid før man kan sjekke det? Noen som har opplevd denne "stikkingen" på høyre side nede i magen allerede så tidlig som rett etter befruktning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei;) jeg har vært gravid 3 ganger.. alle har sittet på første forsøk, med nummer 1 så merket jeg ikke noen ting, men med nummer 2 og 3 så merket jeg kort tid etter EL at her var noe i gjære.. all denna stikkinga nederst ja... så jeg tror noen kan føle det tidlig, greia er nok heller det at mange blir befrukta.. men så må detta egget feste seg da...Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;) jeg har vært gravid 3 ganger.. alle har sittet på første forsøk, med nummer 1 så merket jeg ikke noen ting, men med nummer 2 og 3 så merket jeg kort tid etter EL at her var noe i gjære.. all denna stikkinga nederst ja... så jeg tror noen kan føle det tidlig, greia er nok heller det at mange blir befrukta.. men så må detta egget feste seg da...Lykke til;)

 

Ja for jeg hadde også sånne festesmerter sist, men det er jo først om fem dager dag ca, og sånn festeblødning.. men nå føler jeg bare at jeg kjenner det enda tidligere. Sist kjente jeg det nok mest da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har ikkje blitt serlig overaska over positive tester.

har slevsagt ikkje kunne si det 100% sikkert. men denne gangen eg blei gravid hadde eg akuratt mista i sa så huska akuratt hvordan det va når eg blei gravid da.

først merka eg det litt på hormoner som gjorde at eg tente i boks for ting eg ikkje hadde brydd meg om til vanlig. så knall harde pupper og luft i magen. blei veldig oppblåst så såg ut som eg var i 6 mnd :P husker ingen ting til feste smerter ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid tre ganger, to ganger mistet jeg og en gang gikk det bra. Ved alle graviditetene har jeg, noen få dager etter eggløsning, kjent stikking "der nede", og et par timer senere har jeg hatt en liten festeblødning. Det slår ikke feil hos meg. Ingen av testene jeg har tatt har vært noen overraskelse at har vært positive. Så ja, jeg mener det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte at jeg hadde en liten klump nederst i magen, om jeg satt med bena på bordet. Og ble også kvalm samtidig. Men var på tidlig Ul og fikk høre at jeg bare var 7+4 da og ikke i uke 9. Men da kjente jeg det i tilfelle nesten umiddelbart. Og positiv test etter 4 dager.. Er det mulig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

to dager etter el er egget på sin glade vandring nedover egglederen... har egget mot all formodning kommet seg helt ned i livmoren har det hvartfall ikke rukket å feste seg. Da må du evt ha hatt el tidligere enn du trodde... hvis man kjenner godt etter er det mye som skjer i mageregionen mtp strekkfølelse, stikk, rumling osv, gravid eller ikke gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente i begynnelsa av disse 3,5 prøveåra at egget var borti livmorveggen. Høres helt absurd ut, men det stemte så mange ganger at jeg bare godtar det. Dessverre klarte det aldri å feste seg skikkelig og endte alltid i kjemiske graviditeter, men det er jo bare meg selvfølgelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har stikkinger og rumling i magen????!!

 

 

Jeg er på min første prøve periode, har ikke gått inn skikkelig for det vi her enda;)

 

Hadde TR 9 aug til 13 aug.

 

sex lørdag 18 aug, 20,21 aug. skal kose oss ikveld også..

 

Er det noen mulighet for at jeg allerede er blitt gravid???!

 

Har vært uvell å mye stikking i magen..

 

Sikkert bare innbillning!!! HAff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to dager etter el er egget på sin glade vandring nedover egglederen... har egget mot all formodning kommet seg helt ned i livmoren har det hvartfall ikke rukket å feste seg. Da må du evt ha hatt el tidligere enn du trodde... hvis man kjenner godt etter er det mye som skjer i mageregionen mtp strekkfølelse, stikk, rumling osv, gravid eller ikke gravid

 

Nei jeg mente ikke jeg har hatt festesmerter nå denne gangen, det skjer vel først ca en uke etter EL. Nå er jeg kun ca tre dager etter. Forrige graviditet kjente jeg veldig tydelig festesmerter akkurat en uke etter EL og hadde en liten festeblødning. Jeg husker ikke helt fra forrige gang om jeg merket noe før, poenget er bare at jeg merker veldig mye nå! Stikking i høyre side og typ mensaktige smerter, så jeg lurer jo veldig på om det er noe som skjer. Men får vente se om det kommer noe festeblødning rundt tirsdag, gjør det det er jeg ganske sikker, så får håpe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verken hatt festesmerter eller festeblødning. Men denne gangen ble jeg kvalm kanskje dagen etter befruktningen. Kvalmen varte i halvannen uke. Nå er jeg i uke 6 bare, men ingen kvalme siden. Kan ha vært noe annet, men har virkelig aldri vært kvalm på den måten før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare vise til en bok her: Barn i magen, fra A til Å som er skrevet av Jordmor Siri. Der stÅr det at et befruktet egg kan feste seg i livmoren fra to til ti dager etter befruktningen ;) Det er vell stor forskjell fra dame til dame vil jeg tro, men jeg er garantert sikker pÅ at det tok 5 dager fra sex til at egget festet seg hos meg ved siste graviditet. Jeg fikk veldig store smerter (stikking,menssmerter ++) og fikk en liten festningsblødning fra noen timer etterpÅ . SÅ det kan nok være forskjell fra dame til dame, spørs hvor langt egget har kommet pÅ ferden nedover før det ble befruktet ogsÅ. :) masse lykke til alle sammen!!!

 

Jeg hÅper pÅ Å komme inn hit eter hvert jeg ogsÅ, mÅ bare vente i spenning pÅ positiv test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg har tre barn og fire graviditeter bak meg og hver gang jeg har vlitt gravid så har jeg fått en ufattelig stikkning i magen (livmor) 6-7 dager etter eggløsning.
Det er en veldig spesiell stikkning som kommer plutselig. Veldig skarp.
Så murrer det og stikker et par dager etter dette. De to siste graviditetene har jeg også fått en lysrosa blødning rett etter stikkningene begynte.
Sist gang fikk jeg en rar uvi følelse, men bare i livmoren ikke i urinveiene.
Høres rart ut, men det var temmelig spesielt.

Alle bortsett fra første gang jeg ble gravid, kom som noe sjokk da jeg testet. Jeg følte så intenst på kroppen at noe skjedde. 



Anonymous poster hash: 1c61f...179
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg våknet en natt noen dager etter EL av at det stakk og strammet veldig i livmoren, fikk positiv test fire dager før ikm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...