Nydag75 Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 12 uker i dag og fikk resultatene av duotest på tidlig UL i går. 37 år og spent, men du verden så deilig å få tall på 1:4000, 1:12 000 og 1:52 000!! Så en nydelig liten skapning i magen som lå og koste seg ))) 37 år og snart 3-barnsmamma <3
*venter en liten gutt feb* Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 så flott. er selv snart 39 (om noen dager ) kommer ikke til å ta denne testen men så bra at dine svar var kjempe fine. ønsker deg lykke til videre.
najaden Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Så flott! Jeg er "nygravert" og snart 39 - og lurer på hvordan rutinene for Duotest er. Når og hvor utføres den?
*venter en liten gutt feb* Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Så flott! Jeg er "nygravert" og snart 39 - og lurer på hvordan rutinene for Duotest er. Når og hvor utføres den? utføres på større sykehus slik som st.olav og det må vel være noen sykehus i oslo som gjør det men der er jeg ikke sikker.
Fia72 Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 I Oslo gjennomføres dette på Rikshospitalet. Din fastlege må henvise deg dit.
Nydag75 Skrevet 24. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2012 Så flott! Jeg er "nygravert" og snart 39 - og lurer på hvordan rutinene for Duotest er. Når og hvor utføres den? Jeg ble henvist til Rikshospitalet. Ført inn til blodprøver og så tilbake et par uker etter til ul. Fikk samlede svar da. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå