Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 ifølge min termin så er jeg i uke 9. dette er når jeg regner ut ifra første dag i siste mens også hva legen regnet ut første gangen jeg var på ul og da fikk vi se hjertet som slo! dette var i min uke 7. Jeg var på ultralyd igjen denne uken som er min uke 9 og da målte han nurket til å være 12mm, da står det på ul 7 uker og 3 dager. Han sa at urinprøvene mine var helt fine og sa ingenting om at noe var galt? men jeg klarer ikke slutte å tenke på det! det skal sies at det var to forskjellige ultralyder, den første var sånn innvending og den siste var utenpå magen. har dette noe å si? jeg fikk heller ikke se noe hjerte som slo på denne siste kan det være vanskeligere fordi det er utvendig? Noen som har opplevd noe lignende?
stch85 Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 12 mm er vel ikke så lite det? jeg var på ul når jeg var 14+6 og da var den ca 15 mm.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Tror nok at legen ville sagt ifra dersom han så noe feil, men skjønner joat det er lett å tenke det verste! Ring og hør med legen, så slipper du å bekymre deg over det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå