Gjest Mentha Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Hurra! Arbiedshelg! Kakebestilling som skal være ferdig til søndag, tjohoi. Jaja ikke verste jobben da
min<3 Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Vi skal hjem til mine foreldre. Mamma sin middag, hun står opp med mini en av dagene. Deeeeeiiliiig
Gjest Tullmusa83 Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Selger du kaker? Har du kakeblogg?
Gjest Mentha Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Meg? Nei det er en hobby, og noe slekta får nyte godt av Hehe. Har en vanlig blogg hvor jeg legger ut litt hist og her av oppskrifter på alt mulig. Vurderer å starte en kakeblogg etterhvert, men må se om tiden strekker til først! Føler dessuten ikke at jeg er _så_ god, så trenger vel litt øvings også
Frenzia Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Hurra, jeg rakk polet! På kvitteringen min står det to minutter før stengetid og innkjøp av to røde spanske, høye og slanke, inntas uten for mye mat ved siden av, kun nytes henslengt i sofaen fordi det er lørdag i morgen!
Frenzia Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 Og er det mer igjen i morgen, så nytes den lett henslengt i sofaen da også, bare fordi det er der den smaker best, uansett dag.
B-gjengen Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 Her har jeg faktisk barnefri:-D har en kartong hvitvin stående lett tilgjengelig og godteri BARE til meg for en gangs skyld! Ingen type eller langfingra 2 åring som jeg må dele med:)God hælj da dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå