me_87 Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Hvor stor bør barnet være før jeg kan bruke paraplytrille? Har en baby på 10 mnder,kan han bruke den en liten stund eller? Jeg skal hente en brukt vogn imorgen men kan ikke ta sønnen min med i den vanlige store vognen for da må jeg dra på to vogner hjem igjen på bussen. Men visst jeg kan bruke paraplytrillen så kan jeg bare ta den under på vognen vi skal hente. Så hva mener dere? Er han for liten til paraplytrillen?
3 nøtter til Askepott Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Hva gjør du hvis det regnet da??? 10 mnd er altfor lite til å sitte i paraplytrille.
me_87 Skrevet 24. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2012 Okey da leverer jeg han heller til mamma Er en time hver vei,var derfor jeg prøvde å finne alternativ løsning. Men er jo ikke så ofte jeg henter en vogn heller da
PintSizedDictator Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Så lenge det er regntrekk til trillen og ryggen kan legges ned så ser jeg ikke noe problem med det. Regner med du ikke skal -gå- hver vei, så på reisen vil han vel ha mulighet til å sitte på fanget ditt eller i bilsete om dere kjører bil?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Det må da gå helt fint! Er jo bare en liten tur. Min satt i setet på handlevogna på den alderen.
Fizzymed2små Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 Jeg ser ikke helt problemet? Min gikk når han var 9 mnd, og brukte McLaren trille første gang på ferie 7 mnd gammel. Da satte han seg opp selv og satt stødig
me_87 Skrevet 24. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2012 Visst ryggen kunne reguleres så hadde jeg ikke spurt om jeg kunne brukt den. Det er en av de enkleste trillene du får taki men har regntrekk til den. Men det er jo helt rett sittestilling var derfor jeg lurte om han var for liten til den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå