Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Når sluttet deres barn å leke alene i bhg? Min jente er snart 3 år og leker for det meste for seg selv, og jeg kjenner at jeg blir litt bekymra... Jeg selv hadde lite venner som liten, og vil ikke at jenta mi skal bli "enstøing ".. Men samtidig, så lurer jeg på om det kanskje er litt tidlig å leke med en ( eller flere ) bestemt(e) person(er)
fikas Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Det er forskjellig det vel, som alt annet. Min snart fireåring har ingen "bestevenn" i bhg. Leker mye alene og mye sammen med andre. Men ingen han leker mest med liksom. Han har derimot to/tre "bestevenner" i omgangskretsen utenfor bhg, som han går veldig godt overens med og prater mye om
Gjest Dotto Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Lurer litt på det samme, jenta mi er 2 år og 8 mnd, og har nettopp begynt i ny barnehage...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Er forskjellig dette vil jeg tro, gutten min er 18 mnd, og leker sammen med noen få utvalgte andre barn i bhg, de er 2-3 år. Men det er en gutt der på ca 3 år, som ikke leker stort med noen av de andre.. Tror det bare er å se ann om hun bare trenger litt mer tid på seg, eller så kan du jo høre med bhg, om de gjør noe tiltak for at hun leker med noen av de andre barna. Siste bhg jeg jobbet i, så hadde vi noen få unger som trengte litt hjelp med å komme inn i leken med andre, vi så de ann, så hvem de trivdes mest med, og satte igang en lek med de og noen til, det gikk ikke lang tid før de lekte sammen på egenhånd
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Er nok veldig forskjellig. Datteren min på 3år har hatt bestevenninner i bhg. lenge. De holder sammen om ettermiddagen også. Slik var gutten min på den alderen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå