Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Har hatt en til gutten min, og det var i for fjor. Dressen så raskt slitt ut, men den var veldig slite sterk, bare ikke så så fin ut. Han var aldri våt i den, og det var ikke til nestemann heller som hadde den i fjor som en reservedress. Det var strikk nede og da litt klumpete over støvler og sko. Den var tykk. brukte ikke fleece dressen som var inni. Brukte ulle dressene fra andre som troll og nøstebarn på de kaldeste dagene. Dressen var egentlig utrolig bra. Har kjøpt Bergans i år, en noe rimeligere dress, og tynnere dress. Den skal visst også være utrolig slitesterk. Får se hva dommen blir da. Tenker egentlig at dress er dress, og at det ikke er så store sprikene, så lenge man holder seg til de kjente merkene, og styrer langt unna billigdresser som Reflex og annet flims.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå