Gå til innhold

Herregud så flaut! :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag bæsja jeg på meg - uten å merke det!!! :o

Heldigvis var jeg hjemme og alene da jeg gjorde det.

Hadde fri i dag og skulle en tur på trening. Gammel vane så gikk jeg på do rett før jeg skulle dra, og da var det masse bæsj i trusa! Jeg hadde ikke merket noen ting :(

 

Herregud så ekkelt, håper virkelig dette ikke skjer igjen.

 

Måtte bare fortelle det til noen, er vel ikke neo jeg kommer til å si høyt til noen noen gang... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahahaha fy faen :P godt du var hjemme og alene!

 

Men hvordan kan du ikke merke det?

Skrevet

Huff... godt du var alene ;-)

Skrevet

er det mulig? Trodde du at du bare måtte fise, og så kom det litt ekstra kanskje?

 

Haha, takk for en god latter!

Skrevet

Fis med mat i? Jeg forstår heller ikke hvordan du kunne unngå å merke det??

Skrevet
Fis med mat i? Jeg forstår heller ikke hvordan du kunne unngå å merke det??

 

Fis... Med mat i...

 

...

 

Jeg dauer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...