Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 I dag bæsja jeg på meg - uten å merke det!!! Heldigvis var jeg hjemme og alene da jeg gjorde det. Hadde fri i dag og skulle en tur på trening. Gammel vane så gikk jeg på do rett før jeg skulle dra, og da var det masse bæsj i trusa! Jeg hadde ikke merket noen ting Herregud så ekkelt, håper virkelig dette ikke skjer igjen. Måtte bare fortelle det til noen, er vel ikke neo jeg kommer til å si høyt til noen noen gang...
happiness4life Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Hahahahahaha fy faen godt du var hjemme og alene! Men hvordan kan du ikke merke det?
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Huff... godt du var alene ;-)
Von Hertelhofen Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 er det mulig? Trodde du at du bare måtte fise, og så kom det litt ekstra kanskje? Haha, takk for en god latter!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Fis med mat i? Jeg forstår heller ikke hvordan du kunne unngå å merke det??
CaptainHindsight Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Fis med mat i? Jeg forstår heller ikke hvordan du kunne unngå å merke det?? Fis... Med mat i... ... Jeg dauer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå