Gå til innhold

Og der kom sammenbruddet ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at de aller fleste er i samme situasjon, men de fleste takler det nok bedre og.

Jenta vår på 10 mnd. begynte i barnehagen denne uken og jeg synes det er grusomt. Jeg synes det er virkelig forferdelig å se henne så lite! Bare 3-4 timer daglig! Det er helt jævlig.

Jeg lå i senga og hulka istad og ville bare gå inn på rommet hennes og ta ho opp og sitte med ho hele natten, men det går jo ikke for da våkner hun :(

Kommer det til å bli lettere etterhvert?

Ser etter nattejobb nå så jeg kan være sammen med henne på dagtid, men er vanskelig å få. Ikke har vi råd til at jeg jobber redusert heller.

Tårene triller nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir bedre.

Hjelper ikke med nattjobb da, du må jo sove på dagen.

Skrevet

Det vil bli lettere. Og hun kommer til å trenge mindre søvn etterhvert, lg da får du se henne mer.

Skrevet

Det er klart lov å gråte en skvett over bhg start... Men du skal se det blir lettere når det har gått noen uker :) Selv kommer jeg antagelig bare til å få sett min datter 3 timer daglig når jeg begynner å jobbe... Da blir helgene ganske hellige for å si det sånn.

Alt blir en vane, men synes du at det er like grusomt om et par mnd tid,,, Ville jeg prøvd så godt jeg kunne å omprioritere. Kanskje prøve å finne en deltidsjobb i butikk(varierte arbeidstider og starte en web butikk? Eller Deltidsjobb å jobbe med sånne home partys?? Bruk fantasien litt :) Hvor mye Må du få inn i mnd for at det skal gå rundt? Kan du være dagmamma og ha ditt barn samtidig?

Skrevet

Der leste jeg, der kom samlivsbruddet.. og skjønte ikke helt når jeg leste videre at de aller fleste er i samme situasjon..

Vel, det blir bedre. Ja det gjør vondt. For noen verre enn andre. Men det er sånn at man merker etterhvert når man får litt mer voksenkontakt i tilværelsen, og barseltid og permisjonstid litt på avstand, at det ikke gjør noe å ha litt annen kontakt.

Men ja det er lite å se dem 3-4 timer. Du har ikke mulighet for å jobbe redusert? Evt ha en dag fri, gå litt før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...