Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Hun mener det, så klart. I tillegg til å være verdens teiteste også. Men jeg nekter henne å dra på tur med ei annen venninne til en annen by for å overnatte hos en tredje venninne. Jeg vet ikke hvem venninnen er, og slettes ikke hvem foreldrene er. Er jeg hysterisk?
det er berre mordi Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Nei. Du gjør det rette her. De heldigste barna er de som har teite foreldre
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Nei, du er ikke hysterisk. Jeg ville ringt foreldrene til begge venninnene og sørget for et opplegg der jentene blir passet på og fulgt opp hele tiden. Samkjøre litt regler for utetid osv. Da hadde hun kunnet overnatte, jeg hadde nok også sagt at jeg skulle kjøre henne dit så jeg fikk hilst på familien hun skal besøke. Tar det som en selvfølge at det er nabobyen og ikke på andre kanten av landet, da hadde jeg nok bare sagt at de måtte vente et par år med å legge ut på slike eventyr.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Det er ikke nabobyen, det er ca 4 timer unna. Så nei, jeg kan ikke kjøre henne. Og jeg føler det ikke er godt nok å ringe å snakke med foreldrene, de kan jo si ja og ha og allikevel gi f... Foreldrene til venninna hun vil dra med er alt for avslappet i forhold til regler og innetid etter mitt syn. 14 åringen mener at hun tross alt er hele 14 år, jeg mener hun bare er 14 år, hehe....huff, puberteten er et slit!
samu Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 nå syns hun kanskje du er teit, men hun skjønner hvorfor om noen år. du kan jo heller si de 2 andre jentene kan overnatte hos dere. så får de iallefall møtt hverandre.
FrkKværner Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 Syntes ikke du er teit, hadde du latt henne dra hadde du vært "teit". Ikke bare bare å ha tenåringer i hus:D
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #8 Skrevet 23. august 2012 Syntes ikke du er teit, hadde du latt henne dra hadde du vært "teit". Ikke bare bare å ha tenåringer i hus:D Takk for støtte! Nei det er ikke bare bare å ha tenåringer i hus, kolikk er bare blåbær i forhold.
FrkKværner Skrevet 23. august 2012 #9 Skrevet 23. august 2012 Syntes ikke du er teit, hadde du latt henne dra hadde du vært "teit". Ikke bare bare å ha tenåringer i hus:D Takk for støtte! Nei det er ikke bare bare å ha tenåringer i hus, kolikk er bare blåbær i forhold. haha bra svart;)
Chelseafan Skrevet 23. august 2012 #10 Skrevet 23. august 2012 Nei,forstår godt du ikke sender henne av gårde,hvis du ikke kjenner hverken henne eller foreldrene
Gjest Heartbroken Skrevet 23. august 2012 #11 Skrevet 23. august 2012 Å være teit i øynene til en 14 Åring, er nesten et hedersbevis Jeg kjenner en dame som er sÅ opptatt av Å være kul mamma at hun ikke setter noen grenser for tenÅringene sine - og det syns hvertfall jeg er teit Det er ikke enkelt Å vite nÅr man mÅ slakke litt pÅ strikken, men jeg hadde heller ikke sendt snuppa pÅ tur sÅ langt til noen jeg ikke kjente til.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #12 Skrevet 23. august 2012 Jeg synest du er litt "teit", vel selvsagt ikke teit, men litt overbeskyttende. Du kan ringe å snakke med mor til denne jenta de skal besøke. Du kan snakke med mor til venninna hennes, om hun kjenner foreldrene til jenta i den andre byen. Du uttrykker din bekymring til jenta, og sier at du ikke håper foreldrene til denne jenta er sånn som ikke ser etter dem. Du ber henne passe på seg selv. Det er noe som må læres og det skjer ikke av seg selv, uten at du slipper henne litt ut av synet. Om jenta de skal besøke har normale foreldre, og et normalt hjem, noe faktisk de aller fleste har. Så snyter du jenta di litt både for turen, og ikke minst fra å få stå på egne bene. Antar at hun har tilgang på mobiltelefon og penger, og at om det blir total krise får du henta henne. Sannsnligvis skal de reise til denne andre byen, se film og spise godteri, som de alltids gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå