Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Er det bare jeg som blir innmari oppgitt over alle preferansene folk kommer med i fht. hårfarge, øynefarge og kjønn på baby? Hva skjedde med å prise seg lykkelig over å kunne få et barn i det hele tatt? Et barn som er friskt og raskt? Ikke rart det er mye mobbing i barnehage og på skolene...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Ifølge mange er det nok en menneskerett og få baby idag ... Dessverre ...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Off...blir bare så utrolig oppgitt. Hvert liv er et mirakel... Hver en graviditet og fødsel er unik. De fleste foreldre elsker barnet sitt høyere enn noe...så jeg skjønner det bare ikke... hilsen HI som setter pris på livet
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Jeg har en bekjent som farget håret til sønnen sin når han var 4 år fordi hun syns det var så stygt at han hadde rødt hår og dette sa hun til sønnen sin også. Jeg syns det er barnemisshanding og jeg syns så synd på den lille gutten som ikke blir akseptert av mamman sin bare fordi han har rødt hår. Helt forferdelig for selvbilde til denne gutten
det er berre mordi Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Jeg har en bekjent som farget håret til sønnen sin når han var 4 år fordi hun syns det var så stygt at han hadde rødt hår og dette sa hun til sønnen sin også. Jeg syns det er barnemisshanding og jeg syns så synd på den lille gutten som ikke blir akseptert av mamman sin bare fordi han har rødt hår. Helt forferdelig for selvbilde til denne gutten Da hadde jeg sendt inn bekymringsmelding til barnevernet.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Barnevernet var inne i bildet.
Von Hertelhofen Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 Gullet mitt har rødt hår, og det er den nydeligste hårfargen jeg vet. Og jeg synes hun er den søteste babyen i verden, selv om hun har utstående ører og fjeset fullt av eksem desverre vet jeg også om noen som blir skuffet når babyen ikke ser slik og slik ut! Sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå