Gå til innhold

Tørst!


Mamma28MedSpire

Anbefalte innlegg

Jeg er så uvanlig tørst om dagen! Kan ikke huske det var slik forrige svangerskap...er det vanlig?

Kan jo forstå man blir tørst av at fostervann skal fornyes...men jeg er bare 5+4 i dag.. Flyr jo på do i et sett her hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også... drikker masse vann, og på jobben går det nesten bare i frukt-te istedet for de ørti kaffekoppene jeg pleide å tylle i meg før. Har rett og slett ikke lyst på kaffe, bare vann-vann-vann (og litt frukt-te da ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart i det hele tatt! For det første øker blodvolumet i kroppen veldig mye (med 40%? Husker ikke helt), og så krever babyen sitt også. Så det er bare å drikke vann til den store gullmedaljen!

Og så er det veldig vanlig at man må på do hele tiden, også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også tørst hele tiden! Går rundt med en vannflaske hele tiden. Og når den nærmer seg tom et kvarter før timen er ferdig er det et slit! Da snegler minuttene seg avgårde.

 

Heldigvis er det helg, så jeg kan drikke hele tiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg :D

jeg savner kaffen jeg da:/ har hørt man bare bør drikke en kopp om dagen? Så da har jeg ikke turt å drikke noe... Så her går det i MASSE vann! Drikker dere kaffe? Isåfall hvor mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har veldig lyst på kaffe jeg! Og vann. Er tørst hele tiden. Men dropper kaffen. Vi har slitt med å bli gravide denne gangen, og jeg har blitt rådet til ikke å drikke kaffe nå i begynnelsen, uke 6. Da trekker blodårene seg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

vann, melk, juice og surmelk går ned på høykant her ;) prøver å drikke minimalt med kaffe, det smaker ikke så godt lengre. max en til to kopper, men ikke hver dag. bare hvis jeg er borte og blir tilbyd det. hender jeg lager meg en kopp te til frokost istede, smaker mer enn kaffen. men skal også være forsiktig med det pga koffein da. tørst ja.. men for å berge do renning på natta, drikekr jeg minst mulig etter 21 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg :D

jeg savner kaffen jeg da:/ har hørt man bare bør drikke en kopp om dagen? Så da har jeg ikke turt å drikke noe... Så her går det i MASSE vann! Drikker dere kaffe? Isåfall hvor mye?

Én fast kopp i lunsjen på jobb her!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...