Gå til innhold

Hvilken uke fødte dere i??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har født før, når kom junior?? Føler meg allerede på overtid siden sistemann kom i 37, nå er jeg i 38:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir vel uke 5 her :). har termin 29 Januar :)

Skrevet

føde i begynnelsen av uke 38 med nr en. så psykisk innstillt på at det sjer i samme tiden denne gang og :P håper virkelig ikkje eg må gå over tid. kommer ikkje til og takle det :P

Skrevet

Første kom omtrent på termin(seks dager før ul-termin, overtid iflg menstermin)

 

Minstemann kom fire uker før. Så hodet mitt er sååå innstilt på prematurfødsel, og det gjør meg smårar.. Har jo hatt to runder med rier alt, men ingen baby. Og jeg vet ikke om jeg skal begynne å bli utålmodig eller være takknemlig for at han enda er i magen :P (35+3 nå)

Skrevet

Nr 1: i uke 41

Nr 2 :(tvillinger) i uke 39

Nr 3: i uke 40

Nr4: i uke 37

Nr 5: i uke 34

Er nå i uke 35 med nr 7 <3

Skrevet

Nr 1: uke 32

Nr 2: uke 35

Nr 3: uke 37

 

Med nr3 følte vi at vi var langt på overtid da hun kom.

Skrevet

Jeg fikk førstemann på menstermin, to dager før ultermin :)

Skrevet

Nr 1 kom i uke 37+3

Nr 2 kom i uke 40+2(på termindatoen)

Skrevet

Nummer 1 kom i uke 42+4

Nummer 2 venter vi på ennå - 41+2 i dag...

 

Har lite medlidenhet med de av dere som er utålmodige mange uker før termin, altså ;-)

Skrevet

Mini kom 38 + 4, så er spent på når andremann ankommer :)

Skrevet

Nr 1: 37+6

Nr 2: 38+0

Nr 3: 38+6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...