bradyhhh Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Dere som har født før, når kom junior?? Føler meg allerede på overtid siden sistemann kom i 37, nå er jeg i 38:P
Chelseafan Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 blir vel uke 5 her . har termin 29 Januar
anonym91 Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 føde i begynnelsen av uke 38 med nr en. så psykisk innstillt på at det sjer i samme tiden denne gang og håper virkelig ikkje eg må gå over tid. kommer ikkje til og takle det
VinterSol+2 Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Første kom omtrent på termin(seks dager før ul-termin, overtid iflg menstermin) Minstemann kom fire uker før. Så hodet mitt er sååå innstilt på prematurfødsel, og det gjør meg smårar.. Har jo hatt to runder med rier alt, men ingen baby. Og jeg vet ikke om jeg skal begynne å bli utålmodig eller være takknemlig for at han enda er i magen (35+3 nå)
Mammaigjen<3 Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Nr 1: i uke 41 Nr 2 :(tvillinger) i uke 39 Nr 3: i uke 40 Nr4: i uke 37 Nr 5: i uke 34 Er nå i uke 35 med nr 7 <3
Anastasia_ønsker3 Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 Nr 1: uke 32 Nr 2: uke 35 Nr 3: uke 37 Med nr3 følte vi at vi var langt på overtid da hun kom.
fikas Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 Jeg fikk førstemann på menstermin, to dager før ultermin
Sli1 Skrevet 24. august 2012 #9 Skrevet 24. august 2012 Nr 1 kom i uke 37+3 Nr 2 kom i uke 40+2(på termindatoen)
pauline og knerten Skrevet 24. august 2012 #10 Skrevet 24. august 2012 Nummer 1 kom i uke 42+4 Nummer 2 venter vi på ennå - 41+2 i dag... Har lite medlidenhet med de av dere som er utålmodige mange uker før termin, altså ;-)
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 24. august 2012 #11 Skrevet 24. august 2012 Mini kom 38 + 4, så er spent på når andremann ankommer
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 24. august 2012 #12 Skrevet 24. august 2012 Nr 1: 37+6 Nr 2: 38+0 Nr 3: 38+6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå