Gjest Mammantil2prinser Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Har skikkelig flott besafe i hovedbilen, men pappaen skulle hatt et ekstra bilsete til sin arbeidsbil da han noen ganger må hente i barnehagen. Vil heeelst ikke gå over 1000,- men har dere ode forslag. Kom med dem
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Glemte skrive 9+ kg, han er 12 kg
Squirrel79 Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Med mindre du handler utenlands så tror jeg du sliter med å få et bra sete til den prisen før barnet er over 15 kilo. Med mindre du kjøper brukt da. Men det ville jeg ikke gjort med mindre du kjenner historikken til setet. Vi har et Britax sete som er kjøpt i England som vi betalte 100 pund for. (950 kroner ca), som kan brukes bakovervendt til 13 kilo og forovervendt til 18. Men i Norge kjenner jeg ikke til noen seter som jeg vil klassifisere som bra til under 2000,- i den vektklassen.
dincene Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Har du skjekket kiddies24.de? Det blir nok litt over 1000, men du får ei ny setet. Ellers kan jo man altid kjøpe brukt. Høre rundt med dei som du kjenner. Venninner som har barn som har vokst ut fra den stolen.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Ja, brukt kjøper jeg IKKE Får snuse litt på nettet, sambo skal innom en bilbutikk som selger idag, ALEINE! :/ livredd for hva han kommer med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå