Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Hvor lang tid brukte du? Hva var startvekten? Hvordan gjorde klarte du det?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Dytter denne. Jeg ønsker også å vite
Gjest AnneS Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 (endret) Gikk ned 30 kg på 10 mnd. Meldte meg på Grete Roede-kurs og fikk to kurs. Var supermotivert og gikk tur på 30 min til 1 time hver dag i friskt tempo (så jeg ble svett og litt anpusten). Spiste alt jeg ville, men oversteg ikke kalorimengde per dag. Spiste ofte (hver 3-4 time). Grunnen til at jeg klarte det og fremdeles klarer og holde det var nok at jeg var så motivert og de ukentlige møtene med veiing vi heiet fram hverandre Startvekt 100,5 og gikk ned til 69. Men kroppen trives best på 72, så der ligger jeg når jeg ikke er gravid Endret 23. august 2012 av AnneS
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Motiverende lesing, Anne S. Jeg har startvekt på 110 og er suuuuper motivert. Skal begynne på Grete Roede onsdag neste uke og blir ekstra inspirert når jeg leser ditt svar.
Temmelig hemmelig Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Hvor mange kalorier spiser du hver dag?
*venter en liten gutt feb* Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 jeg var 145 kg og veier nå rett før jeg ble gravid 75 kg, jeg begynte å spise litt mindre men oftere, gikk tur hver dag. og fulgte ikke noen slik som grete roede eller telte kalorier. når vi blir opphengt i slik så synes jeg det ble vanskelig å gå ned. brukt 2 år på det men verdt det.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 Jeg har gått ned ca 35 kg, og har brukt litt i overkant av et år på dette. Startvekten var 120, og jeg er nå nede på 85. Planen er å klare de siste 5-6 kg frem mot jul. Eller, vi er i gang med et prøveprosjekt nå, og satser på graviditet før det, så da detter det målet litt bort Er 180 høy, så en såpass høy vekt når jeg er ferdig passer for meg. Har spist rimelig strikt lavkarbo, hvor all maten har vært lagd fra bunn, og jeg har holdt meg helt unna erstatningsprodukter og kustig søtning.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 å så motiverende :-) jeg er 168 cm og veien 91 kilo...og 103 cm rundt magen. ikke alltid vært sånn, men etter å ha slutta å røyke for 1 1/2 år siden,så har jeg spist alt som jeg har komme over,og i tillegg enormt vondt i ryggen da så, klarer jeg ikke å bevege meg heller. men det er nok midlertidig,og skal klare å trene litt igjen..... men hva må jeg IKKE spise ??? det er det som er mitt problem.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #9 Skrevet 24. august 2012 å så motiverende :-) jeg er 168 cm og veien 91 kilo...og 103 cm rundt magen. ikke alltid vært sånn, men etter å ha slutta å røyke for 1 1/2 år siden,så har jeg spist alt som jeg har komme over,og i tillegg enormt vondt i ryggen da så, klarer jeg ikke å bevege meg heller. men det er nok midlertidig,og skal klare å trene litt igjen..... men hva må jeg IKKE spise ??? det er det som er mitt problem. Jeg tror at det viktigste er å bestemme seg for en retning og holde seg til det. Om du velger lavkarbo, vektklubb osv. Dette er jo helt forskjellige måter å tenke på, og blander du så blir nok resultatene ikke så bra. Jeg tok en vurdering før jeg startet (det er meg over som har gått ned 35 kg) og det vat hvilken mat som jeg likte best. Kom frem til at jeg heller ville ha ordentlige oster, gode sauser osv, enn å spise pasta, brød og potet. Og for meg har det fungert fordi jeg spiser mat jeg trives med. Er det viktig for deg å ha potet, brød osv hver dag så er ikke lavkarbo noe for deg... Det beste rådet jeg kan gi deg er les deg opp, og ha mye kunnskap om det kostholdet du velger. Lykke til!
juli2011spire:) Skrevet 24. august 2012 #10 Skrevet 24. august 2012 Har brukt 1 år på å gå ned alle fødselskiloene pluss begynt å gå ned de kiloene jeg skulle ned før jeg ble gravid. I dag står vekten på 31kg mindre enn dagen før fødsel Har ca 10 kg igjen til drømmevekta. Jeg går også på Grete roede aktiv kurs, spiser 1600 kcal og går minst en time hver dag, to dager med vanlig barnevogn og tre dager med tvillingvogn. I tillegg prøver jeg å få til to styrkeøkter og en aerobik time.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #11 Skrevet 24. august 2012 - 25 kg på 18 mnd ved hjelp av ketogen lavkarbo. Jeg vil også anbefale at du tenker over hva slags mat som er viktig for deg og så velge kosthold ut i fra det. Jeg liker grønnsaker, kjøtt og gode sauser og er ikke spesielt glad i frukt, pasta, brød osv. Og jeg elsker å lage mat fra bunnen av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå