Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Jeg har født tre ganger, siste gang med epidural, men har aldri hatt sånne pressrier som gjør at man ikke klarer å holde tilbake. Er jeg helt alene i verden om dette, eller? Jeg spurte jordmor og hun sa det forekom og at det da blir tyngre fordi man kun presser på viljen siden kroppen ikke samarbeider. Jeg må få beskjed når jeg skal presse og dette er noe jordmødrene ikke skjønner helt føler jeg. Er det noen andre som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Jeg har født 3 ganger og har hatt pressrier en gang. Det var den letteste fødselen uten tvil!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Jeg har bare født én gang, men hadde ikke pressrier. Måtte spørre jordmor når jeg skulle presse og ante egentlig ikke om jeg gjorde det riktig ... Men ut kom ungen, etter 45 minutter...
Lille♥mitt Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Har bare født en gang. Følte aldri for å presse så til slutt sa jordmor at neste rie presser du på.. gikk greit det, det føltes ikke helt unaturlig men hadde ingen "trang" til å presse.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Jeg har født tre ganger, og hadde ikke pressrier første gangen, måtte presse med viljen samtidig som fødselslegen dro det han kunne makte i sugekoppen. En helt annen opplevelse andre gangen da jeg faktisk fikk pressrier.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Tja, jeg fikk beskjed om at jeg hadde pressrier, men jeg kjente ingenting. Prøvde å presse når jeg fikk beskjed om det, men kjente ikke at jeg gjorde det heller. Så ble litt overrasket når det virket og ungen kom ut.
Trio? Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 Aldri hatt pressrier og har født to unger. Vet ikke som sagt ikke hvordan det er å føde med pressrier men hører de sier det er litt hjelp i de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå