Gå til innhold

Hvilken type er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsom, naiv, tankefull, sprø, rolig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan variere litt etter dagsform, men er stort sett veldig utadvent, bruker mye humor og ler veldig, veldig mye, rolig, vimsete og en tanke lat ;)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

I dag føler jeg meg som den kvinnelige utgaven av Forrest Gump... uansett hva man gjør, blir det feil, man feiltolker signaler og folk vil helst ikke omgås deg. Blæh

Skrevet

Bestemt, blid, multitasker og bittelitt lat.

Skrevet

Hmmmm......jeg er humoristisk, effektiv, arbeidssom, blid og smilende, et ja-menneske, fornuftig, omtenksom, litt analyserende til tider. Har fått høre at jeg er en leder-type faktisk. Og det stemmer nok også. :P

Skrevet (endret)

Litt avhengig av dagsform, men generelt er jeg veldig tankefull og i min egen verden. Noe distrè. Treffer jeg på de rette folka kan jeg være pratsom uten anstrengelse. Ellers jeg veldig blid og står på.

Endret av Mandalas
Skrevet

Morsom, naiv, tankefull, sprø, rolig? smile.png

Lattermild, inkluderende og tøysete men samtidig sarkastisk og småfrekk tenker jeg;-)

Skrevet

Tok en test på start.no for litt siden, og den konkluderte med at jeg var kjedelig og grå. Og det stemmer nok. Jeg er litt kjedelig. Men tilbakemeldinger jeg får er også at jeg er underholdene å være sammen med, at jeg er lettvind, grei og blid. Masse humor.

Skrevet

Litt sprø kanskje. Men føler det er litt situasjonsavhengig og etter dagsform.

Skrevet

Jeg er livlig, utadvent, tolerang, utålmodig, ubesluttsom, fleipete, optimistisk, alltid i godt humør, lider av kronisk munndiare, sosial, ujålete, veldig klønete og tenkende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...