Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Morsom, naiv, tankefull, sprø, rolig?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Det kan variere litt etter dagsform, men er stort sett veldig utadvent, bruker mye humor og ler veldig, veldig mye, rolig, vimsete og en tanke lat
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 I dag føler jeg meg som den kvinnelige utgaven av Forrest Gump... uansett hva man gjør, blir det feil, man feiltolker signaler og folk vil helst ikke omgås deg. Blæh
Gjest SHOC Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Bestemt, blid, multitasker og bittelitt lat.
LuksusLiv Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Hmmmm......jeg er humoristisk, effektiv, arbeidssom, blid og smilende, et ja-menneske, fornuftig, omtenksom, litt analyserende til tider. Har fått høre at jeg er en leder-type faktisk. Og det stemmer nok også.
Mandalas Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 (endret) Litt avhengig av dagsform, men generelt er jeg veldig tankefull og i min egen verden. Noe distrè. Treffer jeg på de rette folka kan jeg være pratsom uten anstrengelse. Ellers jeg veldig blid og står på. Endret 23. august 2012 av Mandalas
what a drittkjerring Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 Morsom, naiv, tankefull, sprø, rolig? Lattermild, inkluderende og tøysete men samtidig sarkastisk og småfrekk tenker jeg;-)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. august 2012 #8 Skrevet 23. august 2012 Tok en test på start.no for litt siden, og den konkluderte med at jeg var kjedelig og grå. Og det stemmer nok. Jeg er litt kjedelig. Men tilbakemeldinger jeg får er også at jeg er underholdene å være sammen med, at jeg er lettvind, grei og blid. Masse humor.
Magia Skrevet 23. august 2012 #9 Skrevet 23. august 2012 Litt sprø kanskje. Men føler det er litt situasjonsavhengig og etter dagsform.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 23. august 2012 #10 Skrevet 23. august 2012 Jeg er livlig, utadvent, tolerang, utålmodig, ubesluttsom, fleipete, optimistisk, alltid i godt humør, lider av kronisk munndiare, sosial, ujålete, veldig klønete og tenkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå