Gå til innhold

Nå har jeg endelig akseptert

Anbefalte innlegg

Skrevet

at min mann ikke vil ha sex med meg. Og gjett hva? Det er blitt mye lettere å leve fra nå av. Jeg skal slutte å prøve å forføre ham, drømme om å ha sex med ham og så videre, men leve mitt liv rolig og avbalansert. Istedet for å bli avvist gang på gang, aldri bli begjært og lete etter hva som er galt med meg hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd å slanke deg?

Skrevet

Vil du virkelig ha det sånn? Hadde seriøst vurdert å gå fra han. Har dere prøvd parterapi?

Gjest Heartbroken
Skrevet

Så enkelt det må være å leve i din verden!

Skrevet

Huff......det hadde jeg faktisk aldri kunnet leve med..... Jeg vil bli begjært, vil kjenne at jeg er kvinne og vite at mannen min ser på meg som en kvinne, ikke bare som mor, husmor og venn.

Skrevet

vet du.. Jeg prøver det samme, men merker at jeg blir mer og mer bitter. Nå har det på en måte kommet dit at dersom han "prøver seg" kommer jeg til å si nei.. Det har nå gått 9 måneder siden vi hadde sex, fordi jeg ikke tar initiativ lenger.. men som sagt, jeg blir bitrere og bitrere, sintere og sintere på han, og tristere og tristere inni meg... :-/

Skrevet
vet du.. Jeg prøver det samme, men merker at jeg blir mer og mer bitter. Nå har det på en måte kommet dit at dersom han "prøver seg" kommer jeg til å si nei.. Det har nå gått 9 måneder siden vi hadde sex, fordi jeg ikke tar initiativ lenger.. men som sagt, jeg blir bitrere og bitrere, sintere og sintere på han, og tristere og tristere inni meg... :-/

Jeg hadde vert utro på flekken.

Skrevet

Herregud...

Skrevet
Jeg hadde vert utro på flekken.

Ja, for DET er en konstruktiv løsning! Ikke alle svikter mannen eller går fra ham hvis han slutter å ha lyst på sex. Livet sammen er så mye mer enn bare sex. Trodde jeg ihvertfall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...