Gå til innhold

Lange nok bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 1,78 høy. Mesteparten av den høyden er ben.. Jeg sliter veldig om dagen med å finne bukser som er lange nok. I alle fall nå når høsten kommer og høyvannsbukser er uaktuelt..

Jeg har funnet en Levis type med lange nok ben men det blir jo veldig dyrt i lengden. Noen som vet om noe annet og billigere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med det samme, men har endt opp med å skaffe meg en eller to bukser av god kvalitet som varer.

I øyeblikket har jeg bare ei jeans-bukse, "7 for all mankind". De er ofte svinedyre, men jeg har bestilt dem på nettet hos shopbob, og da har jeg betalt ca 1000 for dem. Den buksen jeg har nå har jeg hatt i ca halvannet år, brukt nesten hver dag og like fin! :)

Skrevet

Jeg handler nøytrale herrebukser, men hender jeg kommer over lange damebukser (man må saumfare butikkene) og da kjøper jeg de, men det er sjeldent.

Mitt råd er å lete, lete, lete og let lit til i butikkene, helst få en/ei i butikken til å hjelpe deg.

Skrevet

Jeg er 179 og synes egentlig at utvalget nå er veldig bra ift hva det var før.. Jeg bruker 36" i bena.

Får av og til tak i bukser på Vero Moda, de tar som regel inn en type i 36-lengde.

BikBok har alltid mange bukser som passer.

HM, Cubus, osv passer som regel aldri, men kan kjøpe typ kosebukser på disse butikkene.

Skrevet

Har få, men veldig gode bukser. Black Orchide har god lengde, men de er ofte litt lange. Ellers har jeg kjøpt bukser (type dressbukser) på Mexx og dongeri fra oasis - de koster rund 7-800 kroner.

Skrevet

Kom på en til. Mango har veldig lange jeans! De er billige og. Ikke verdens beste kvalitet, da men. :)

Skrevet

Dette hørtes ut som et kjent problem ;) Jeg er selv 1,81 og har laange ben. I Only- bukser trenger jeg lengde 36, men har det siste året funnet ut at Carlings har bukser med lange ben og der går faktisk 34 i lengde greit. Liker godt Diesel og Nudie Jeans :) de ligger som regel rundt 1000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...