Gjest Mentha Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Jeg elsker det Kjenner en liten gutt som heter Torkil og han er verdens herligste. Så det kan nok ha blitt farget litt derfra
Lady lovely locks Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Jeg også kjenner en liten Torkil <3<3<3 Kjempe fint navn!
Musemorbr / Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Jeg har ikke noen spesiell assosiasjon til navnet, men jeg liker det.
Underveis --> Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Fint! Godt, norsk navn som passer både barn og voksen :-)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 Liker ikke. Syns det er veldig skarpt, hardt navn. Aldri likt det.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #8 Skrevet 23. august 2012 Jeg tenker på han stavangertypen - Torkilsen. Han gale med grått stort krøllete hår.
Chelseafan Skrevet 23. august 2012 #9 Skrevet 23. august 2012 Det er faktisk fint og ikke supert spesielt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå