Gå til innhold

Guttenavnet Torkil...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker det :) Kjenner en liten gutt som heter Torkil og han er verdens herligste. Så det kan nok ha blitt farget litt derfra ;)

Skrevet

Jeg også kjenner en liten Torkil <3<3<3

Kjempe fint navn!

Skrevet

Jeg har ikke noen spesiell assosiasjon til navnet, men jeg liker det. :)

Skrevet

Fint! Godt, norsk navn som passer både barn og voksen :-)

Skrevet

Liker ikke. Syns det er veldig skarpt, hardt navn. Aldri likt det.

Skrevet

Jeg tenker på han stavangertypen - Torkilsen. Han gale med grått stort krøllete hår.

Skrevet

Det er faktisk fint :) og ikke supert spesielt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...