Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Hvis noen har kommentert bildet ditt og du ønsker å svare direkte til personen ved å "tagge" navnet under bildet.. Noen som skjønner hva jeg mener...hehe
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Hvis noen har kommentert bildet ditt og du ønsker å svare direkte til personen ved å "tagge" navnet under bildet.. Noen som skjønner hva jeg mener...hehe Da skriver du @ og deretter brukernavnet til den du skal svare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå