Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Har søkt hjelp for 2,5 åring som nekter å sovne på kvelden. (sover ikke på dagtid, så dette er siste utvei). Vanligvis holder han det gående til jeg skal legge meg, og nekter å sove i egen seng. Har av og til måttet trille tur i vogn og fått ham til å sove slik, og båret ham i seng, men det kan vi jo ikke holde på med. Rådet fra helsesøster var å la far legge, og at han ligger på ekstraseng ved siden av når barnet skal sove. (barnet sover fortsatt i sprinkelseng) Vi er igang nå, jeg sa god natt og la ham i sengen til ville protester, og nå har jeg sitti her og hørt på desperat gråt i snart en halvtime, han gråter etter mamma og raser. Jeg griner selv og har bare lyst å gå inn og løfte ham opp til meg. Fortell meg at dette går bra, vær så snill.....
Gjest SHOC Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Gir du deg nå er det bare påan igjen i morra. Gå heller ut en tur hvis du ukke orker å høre på. Pappaen klarer dette.
Kjærepære Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Dette går kjempefint! <3 Etter noen netter kommer du nok til å merke stor forskjell
Ikkesåallerværst Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Han er der med pappaen sin, han er ikke alene! Sett på musikk på øret, ring en venninne eller noe annet som får tankene bort. Å legge seg når du legge deg ved 2,5 år er ikke godt for han.
Gjest Guttemamma :) Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Enig med de over. Han er med pappan sin. Det var gode forslag å f. eks gå tur, ringe noen e.l Lykke til! Håper det blir bedre snart
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Takk for tilbakemeldinger.... puh, nå sover han. Så fantastisk, og det gikk jo greit, 40 minutter før han la seg ned og sovnet. Da håper jeg det går like greit de neste dagene og at vi deretter kanskje har løst problemet. HI
Kjærepære Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 Kan fortelle en ting som kanskje får deg til å virkelig ville klare dette! Jeg kjenner ei jente på ti år som enda ikke pleier å ligge i egen seng....!!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #8 Skrevet 23. august 2012 Har vært der selv og vært kjempe fortvilt! Tok oss ca en uke, men etter det gikk alt strålende! Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå