Gå til innhold

Strekkmerker..?


Babylykke123

Anbefalte innlegg

Noen som har termin i desember som har fått strekkmerker?

Jeg har ikke fått noen enda, men lurer på når det evt er vanlig at de kommer?

Kommer de "over natta"?

 

Kanske dumt spm, men mye rart man lurer på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke lagt merke til noe enda, men i og med at jeg er overvektig så har jeg en del strekkmerker fra før av men ikke så synlige. kun hvis jeg strekker huden så kan du se det. :P håper ikke jeg får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått flere strekkmerker enda enn de jeg har fra sist. Men så skal sant sies at jeg tror det neppe er plass til flere på magen heller :P Sist fikk jeg et par rundt uke 30, og de siste 2 ukene før jeg fødte eksploderte det. Jeg smurte meg minst to ganger daglig HELE svangerskapet.....DET gidder jeg hvertfall ikke styre med denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekkmerkene fra sist begynner å komme fram igjen, men jeg har nok ikke fått noen nye ennå. Husker ikke helt når jeg fikk de sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin tidlig i desember, og har til nå en stor mage sier jordmor, men har ikke noen strekkmerker ennå.

Har egentlig ikke regnet med å få noen heller ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BANK I BORDDET så har de ikke dukket opp her......Sist fikk jeg bare på puppene siden de gikk fra 75 A til 80 E i løpet av den første amme natten med henne.......Nå er de blitt store allerede, så de kan ikke se værre ut hvertfall. Håper bare strekkmerkene holder seg unna magen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke sist og tviler på at jeg får nå. Hadde nok mage fra før til at huden ikke strekker seg så fort. ;)

 

MEN kusina mi fikk den dagen ho fødte. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk masse sist, men husker ikke når. Men regner med at det ikke kan komme så masse denne gangen, da jeg var så enorm første gang. Men bare tiden vil vise. Har vert fall masse hud igjen ennå som ikke er strekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går før jeg la meg tok jeg en tur foran speilet og fikk sjokk over noen av mine nye strekkmerker så ut.. skikkelig tykke, røde :S Huff..! Har jo hatt en del lyse strekkmerker som jeg har fått pga overvekt, men ingen så svære som de jeg har fått de siste dagene! Ser for meg at hele meg kommer til å spjæle snart haha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...