Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Av ustyrsbutikker kommer jeg på: Baby Shop på Ryen, den er stor meg veldig godt utvalg! Regjeringskvartalet området er det både Rudo Salvesen og Baby shop. Barnas Hus på lille cc vest. Barnevognhuset rudo Salvesen på Grønland, i Grønlands smuget finnes også Barnemagasinet ELSKER servicen der! Ligger en luguber en jeg ikke kan navnet på nede inni grønland t-banestasjon. kun gått forbi den. Storo Storsenter har Barnas hus eller Baby shop. Lambertseter senter har butikken Sukkertøy masse fint tøy der, merker som Ayia Naia, Holly, Reima, name it... Grunerløkka har rakkerungene, sprell, og monster ++++ St hanshaugen har en med tøffe rockeklær jeg husker ikke navnet. Bæreglede ligger også på St-hanshaugen der du kan kjøpe tøy bleier og bæretøy. Steen&strøm har en egen etasje med barneklær, Claire.. Eger senter har en fin klesbutikk ved siden av Eger cafe der de har masse kult alle merker og MP strømpebukser <3
Soveposen Skrevet 23. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2012 Takk for et utrolig bra svar, Julie:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå