Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Her om dagen fikk vi spørsmål om vi hadde råd til å ha barnet vårt i bhg siden jeg bare jobber 80% (mannen jobber 100%). Idag var det mulig datteren vår måtte bli henta et par minutter for sent og mannen min ringte bhg og forklarte og det var greit. Han rakk det heldigvis og henta jentungen ca. 15 min. før stengetid. Da var den ansatte sur og gretten mot mannen min. Liker ikke de ansatte oss eller hva? Føler at de dømmer oss ettersom de ikke trodde vi hadde råd osv. ... Jenta vår har alltid rent tøy, er alltid blid og fornøyd, vi er begge i fast jobb osv. Allikevel spør de om slikt osv. Blir egentlig litt lei meg
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Neimen! Holder de fortsatt på :-/ Be om et møte med dem du/dere, der dere tar dette opp med dem, de kan ikke behandle dere slik. Om de ikke endrer seg, så hadde jeg nok sjekket om det var en nærliggende bhg, som har ledig plass, så hadde jeg flyttet over :-/
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Holder fortsatt på ja Var en annen idag da. Skal be om møte med ped.leder om det ikke gir seg for jeg føler oss uglesett og føler de leter etter ting vi gjør feil mot barnet.
bomsa Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Du kan få hjelp av FAU i bhg, det er ikke sikkert at det er ordentlig oppe å går sånn nå tidlig på høsten, men hvis du snakker med fjordårets leder så får du hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå