Gå til innhold

BILSTOLPOSE? Noen med erfaringer?


frøken alexandra

Anbefalte innlegg

Vi tenker å kjøpe MaxiCosi CabrioFix bilstol, men jeg lurer på om bilstolposen til Pebble passer i CabrioFix stolen?

(ganske enkelt fordi jeg syns Pebble-posen er finere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på du trenger det? Etter 5 min i bilen er det jo like varmt som inne i huset. Brukte aldri ytterklær eller pose i bilen sist og hun ble født sent på høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på du trenger det? Etter 5 min i bilen er det jo like varmt som inne i huset. Brukte aldri ytterklær eller pose i bilen sist og hun ble født sent på høsten.

 

hehe, er jo ikke 100% sikker, men vi har en veldig gammel bil (mer som noe tyskerne la igjen da de dro...) så den bruker ca 15min på å bli noen lunde varm :(

og i og med at lille mini kommer i januar, i trondheim så er jeg bare redd han skal fryse - eller stresser jeg unødig nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 5 år gammel bil, står i garasjen, har motorvarmeren som regel på, men veit du kva, den blir ikke varm på 5 min! Jeg kjører sånn 20-30 min til jobb og når jeg er framme, da er det sånn passe temperatur. Så jeg synes at bilstolpose er noe bra å ha for en på vinteren! Og er det varmt, så er jo det bare å åpne glidelåsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, dei kan man få lite brukte til halvpris. Jeg selv har kjøpt meg ei til 300 NOK. Og den ser like fin ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ja biler er sikkert firskjellige, prøvde bare å hjelpe å unngå å kaste bort penger altså.

Jeg husker bare at vi hadde på ulljakke noen ganger i begynnelsen og at lille babyen lå og svetta.

 

Men ja vi haddeny bil sin ble varm med en gang (og vi varmet sen jo opp litt før vi kjørte når det var mange minus- grader- noe det var hele vinteren).

 

Folk må jo bestemme selv, men våre biler har blitt veldig varme i hvert fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilstolpose er jo genialt!! Trenger bare å ta på barnet body og bukse og putte de oppi posen. Going.no har noen fine som ikke er så dyre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilstolpose er genialt ja, vi fikk en veldig liten hente sist og da slapp vi å bruke noe mer klær på henne når vi skulle ut, bare puttet hun rett i posen med vanlige klær og åpnet opp når det ble varmt. Skal ha det denne gangen og, og alle får ikke barn som er glodvarme som babyer. Min beste investering sist :) hadde forresten Odewalder sin bilstolpose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopbarnvagn.se og rudo.no har billig bilstolpose. Fikk låne en som var kjøpt derfra sist, og var kjempefornøyd med den. Skal definitivt Hæ bilstolpose til den kommende babyen også. Tror det blir easygrow mini som kommer snart. Kommer til å bruke den i vogna også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Så en artikkel for en stund siden der bilstolpose var anbefalt framfor å kle på babyen vinterdress. I posen kommer selene rett på babyen, men når de har på vinterdress sitter dem løsere og kan være farlig. Har selv kjøpt easygrow mini på jollyroom til 399,- :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde en bra babyshop, bozz tror jeg den het, i pebble sete. vi brukte den lite, men var kjempe fornøyde. vi har webasto i bilen, så ikke mye bruk for den, men er jo noen ganger vi ikke har rekket og slått den på fordi vi måtte bare dra. (legevakta midt på nattan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

syntes det var veldig deilig å ha bilstolpose, "hissigproppen" hatet å bli kledd på og vræla seg rød og klam i dress. Posen kan åpnes når bilen er varm, uten å vekke sovende barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...