Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Er litt usikker på en ting. Vi har en dame på kontoret som er 50% sykemeldt av en 90% stilling. Hun jobber 3 dager i uka fra ca ti og ut. Hun har vært dette lenge nå og er på avklaringspenger, men mitt spørsmål er: Hun kommer ofte kl 10 og jobber til etter vi har stengt, og skriver da dette som pluss tid. Så avspasserer hun heller når hun har jobbet opp litt tid. Er dette lov?
Kjærepære Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Regner da virkelig med at hun har avklart dette med ledelsen....er vel ikke noe andre trenger å henge seg opp i? Om hun ikke hadde fått lov, så hadde hun jo ikke kunnet gjøre det...liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå