Gå til innhold

Barnepass på Elixia


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det finnes en nedre aldersgrense? Nå har jeg saumfart nettsidene deres uten å bli noe klokere. Det står bare "Vi har god erfaring med å ta vare på de aller minste slik at du kan trene uten å bekymre deg for barnets velvære. Tenker de da nyfødt eller 1 år? Jeg har en tulle på 2 mnd. og kunne tenkt meg å ta turen en dag men noe sier meg at hun er altfor liten..

Vedder på at det finnes noen rutinerte Elixia-damer her som vet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg leverte babyen sin på 6 uker på barnepass og de gikk helt fint.

Skrevet

En venninne av meg leverte babyen sin på 6 uker på barnepass og de gikk helt fint.

 

Ok, takk for svar:) Det er tidlig men de sover jo i vognen sin den tiden de er der inne så det går nok bare fint:) Regner med de har lik praksis på alle Elixia rundtom i landet, jeg "sokner" forøvrig til Elixia Asker. Da tar vi turen!

Skrevet

Aldersgrensen er 10 mnd.

 

Men når jeg var å trente så sa de at yngste de hadde var 6 mnd. Så de følger ikke helt "reglene" som er satt, og strekker seg gjerne litt lengere for at vi skal få trent.

 

Jeg personlig ville aldri latt andre passe min baby på 2 mnd. Da trenger de virkelig mamman sin om de våkner. Nå er min gutt snart 8 mnd, og nå skal jeg la de passe han for første gang.

 

Men lykke til med treningen :)

Skrevet

De passer babyer helt ned til 6 uker, og det er ikke noe problem. Man blir jo hentet hvis de gråter eller trenger ny bleie. Bare tren med god samvittighet!

Skrevet

"Jeg personlig ville aldri latt andre passe min baby på 2 mnd. Da trenger de virkelig mamman sin om de våkner."

 

For noe tull. De kan jo ringe moren straks babyen våkner. Tviler dessuten på at en baby har vondt av å se andre mennesker i noen minutter når den våkner - snarere tvert i mot.

Skrevet

For noe tull at jeg mener det? Skriv med litt respekt. Jeg skrev at det var min personlige mening. Det mener jeg, så får du mene noe annet.

Skrevet
"Jeg personlig ville aldri latt andre passe min baby på 2 mnd. Da trenger de virkelig mamman sin om de våkner." For noe tull. De kan jo ringe moren straks babyen våkner. Tviler dessuten på at en baby har vondt av å se andre mennesker i noen minutter når den våkner - snarere tvert i mot.
For noe tull at jeg mener det? Skriv med litt respekt. Jeg skrev at det var min personlige mening. Det mener jeg, så får du mene noe annet.

 

 

Er klar over det ikke er heelt stuerent å være fra baby på 2 mnd. enda. Min mor rynker litt på nesa av det:) Det er ikke sånn at jeg Må ha lille med heller i og med at mannen har dager der han kan flekse til kl 11, men, uansett greit å ha muligheten.

Skrevet
"Jeg personlig ville aldri latt andre passe min baby på 2 mnd. Da trenger de virkelig mamman sin om de våkner." For noe tull. De kan jo ringe moren straks babyen våkner. Tviler dessuten på at en baby har vondt av å se andre mennesker i noen minutter når den våkner - snarere tvert i mot.
For noe tull at jeg mener det? Skriv med litt respekt. Jeg skrev at det var min personlige mening. Det mener jeg, så får du mene noe annet.
Er klar over det ikke er heelt stuerent å være fra baby på 2 mnd. enda. Min mor rynker litt på nesa av det:) Det er ikke sånn at jeg Må ha lille med heller i og med at mannen har dager der han kan flekse til kl 11, men, uansett greit å ha muligheten.

 

Uansett, kos deg med treningen. Tror de er flinke på barnepass her i Sandnes. :)

Skrevet
"Jeg personlig ville aldri latt andre passe min baby på 2 mnd. Da trenger de virkelig mamman sin om de våkner." For noe tull. De kan jo ringe moren straks babyen våkner. Tviler dessuten på at en baby har vondt av å se andre mennesker i noen minutter når den våkner - snarere tvert i mot.
For noe tull at jeg mener det? Skriv med litt respekt. Jeg skrev at det var min personlige mening. Det mener jeg, så får du mene noe annet.
Er klar over det ikke er heelt stuerent å være fra baby på 2 mnd. enda. Min mor rynker litt på nesa av det:) Det er ikke sånn at jeg Må ha lille med heller i og med at mannen har dager der han kan flekse til kl 11, men, uansett greit å ha muligheten.

 

Uansett, kos deg med treningen. Tror de er flinke på barnepass her i Sandnes. :)

 

Takk for det! Har trent ved Elixia før men på kvelden og da uten en liten en:) Har hatt treningstørke en stund nå så apparatene ser litt småfiendtlige ut enda men forhåpentligvis blir vi venner etter hvert!

Skrevet

Det er jo ikke snakk om timesvis og man sier jo ifra hva man har tenkt til å trene (apparatsalen, gruppetime osv) slik at de enkelt kan hente deg om det er noe :) de jeg har vært borti er flinke til å "plage" foreldrene, så er det bare leit for barnet så blir det ingen trening :)

Skrevet

Jeg Har også en baby på 8 uker, og planlegger oppstart med trening på tirsdag. Gutten min kommer nok ikke til å sove, men kan aldri tenke meg at han har vondt av å bli passet av noen andre en times tid. Det er jo viktig for han at mamma er sunn og frisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...