Camiilla Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 sitter hjemme alene, gravid i 5. måned og tanken om andre jenter trenger seg på...javel...dette har kommet snikende i denne graviditeten. Jeg har igrunn aldri tenkt slik om jenter før, og to barn fra før..så det er noe nytt, men veldig forlokkende. Hvorfor er det slik..hvorfor har jeg plutselig lyst på samme kjønn..og mest av alt tenner tanken på å kose med ei anna gravid jente! ser så mange deilige gravide jenter, blir snart gal! hjelp noen flere der ute??
Kjærepære Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Er du mann? No offence, men du skriver som en småkåt gubbe som har sneket seg inn på et dameforum for å få dele fantasier. Mulig jeg tar feil, men pleier å ha rett.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Har hørt om flere som har slike fantasier i graviditeten. Noe med hormonene og gjøre. Har slike selv, men er ikke gravid.. hehe.
Camiilla Skrevet 23. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2012 Er vel ganske vanlig det..men mere intenst nå =)
Plutselig_gravid Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 haha, jeg har også til tider fått en greie på jenter i mine graviditeter. Har lest at det er normalt. Sånn ellers er jeg hetero
Camiilla Skrevet 23. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2012 er hetro selv da, kunne aldri vært kjæreste med en jente. men tanken på å prøve det ut, ja =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå