Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Hadde endelig tatt avgjørelsen om å gå på et slikt treff. Fikk ordnet barnevakt til eldste, og fikset meg selv litt. Dro sånn at jeg hadde god tid, og satte meg på bordet som var reservert til oss. Bestilte en brus, og ventet. Ventet der i en time, og har aldri følt meg så dum i hele mitt liv. Servitøren kom innom flere ganger, og spurte når de andre kom. Bordet var booket til 8 stk. Etter en time betalte jeg for brusen, og dro hjem. Sjekket på bim etterpå, og spurte hvorfor ingen kom. Da sa alle at det hadde dukket noe opp, og hun som hadde tatt initiativet til treffet og booket bordet sa at hun var sengeliggende med migrene. Men så at hun var aktiv her med nick den timen jeg satt der. Så aldri flere treff på meg, jeg holder meg til mine gamle venner
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Huff, så lei opplevelse. Skjønner hvordan du følte deg. Prøv å tenke på at det ikke var personlig:-) Klem
C.L.H85 Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Så kjedelig! Er nok mange som bare "melder" seg med på alt mulig i hytt og pine, så når det først skal gjøres gidder de ikke allikevel.
Cimorene Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Så utrolig kjipt da. Synes man burde si fra hvis man ikke kan komme likevel når man har avtalt noe. Det er en ekkel følelse å sitte og vente på noen som aldri dukker opp. Klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Er ikke første gangen det skjer her inne...
me_87 Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 kjenner igjen det der! ikke at ingen dukket opp da.men vi var ni påmeldte å bare meg og en til kom. skjønner ikke at det kan være så vanskelig å holde en avtale! Hva er egentlig vitsen med å melde seg på visst dere likevel ikke har tenkt å dukke opp?
what a drittkjerring Skrevet 23. august 2012 #8 Skrevet 23. august 2012 Hæh? Er det mulig? 7 stykker som unnlater å komme og som ikke gidder å gi beskjed engang? Tviler på at de alle hadde "gyldig" grunn til det. Er man blitt syk klarer man da i de aller fleste tilfeller å sende en melding/PM her inne. Synd at du har blitt litt brent barn av denne episoden, jeg er sikker på at du bare var ekstremt uheldig med folka dine! De aller fleste Dib-ere som står frem med nick er inne virker ihvertfall voksne, seriøse og for god til å lure folk på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #9 Skrevet 23. august 2012 Oisann. "Litt" dårlig gjort av alle de andre og ikke gi beskjed da Særlig "arrangøren" burde meldt i fra at hun var syk og ikke kom. Dritkjipt for deg å sitte der helt alene
Musemorbr / Skrevet 23. august 2012 #11 Skrevet 23. august 2012 Så kjedelig. Veldig uheldig at du ble alene. Jeg er sikker på at alle de andre trodde de var den eneste som likevel ikke kom, og hvem vet vel om deres grunner er "gode nok", eller ikke, men jeg er helt enig i at det er total mangel på folkeskikk å ikke melde fra at man likevel ikke kan komme. Jeg håper de i det minste har vett til å ta lærdom av dette, slik at de i fremtiden melder fra om slike ting, slik de fleste av oss gjør. Forstår godt om du ikke blir spesielt lysten på å treffe de en annen gang, de har jo allerede vist seg som upålitelige. Hvem ønsker seg slike venner?
L-8 Skrevet 23. august 2012 #12 Skrevet 23. august 2012 Spes! Jeg har fortsatt kontakt med, og treffer nå venninner fra mitt første bim-treff over to år etter. Så du har nok bare vært uheldig!
Nordhagenjentene :) Skrevet 23. august 2012 #13 Skrevet 23. august 2012 Så utrolig kjipt! Jeg har fått et par gode venninner ut av BIM-treff, for 4 år siden
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #14 Skrevet 23. august 2012 Har opplevd det samme selv. En gang kom ingen, og en annen gang kom en av 7. Men til gjengjeld har jeg vært på to veldig koselige treff også, ett på bim og ett på dib. Det var koselig det treffet hvor vi bare var to også, men da ender det med at man blir sittende og vente på de som ikke dukker opp, og så vet man ikke når man kan bestille mat, osv osv, så det blir litt dumt. Det er skikkelig fælt når man sitter der for seg selv og venter på alle som ikke kommer. Fikk ikke beskjed jeg heller, før jeg kom hjem og spurte hvorfor ingen kom. å fikk du ikke beskjeden, det ble avlyst og flyttet til en annen dag, var svaret jeg fikk. Hadde vært inne på tråden senest en time før treffet og skrevet at jeg gledet meg, da sto det ingenting om at det var flyttet. Sånt gir en knekk i selvtilliten.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #15 Skrevet 23. august 2012 Takk for støttende ord! Nå er det slik at jeg har jo mange gode venninner fra før av, men synes det hørtes spennende ut å treffe andre i samme situasjon (dvs gravide). Det er ofte slik at man må manne seg litt opp til å dra ut for å treffe kun ukjente, så fikk ikke så veldig lyst til å gjøre det igjen. Men de snakker om julebord på fb gruppen, så kanskje jeg skal våge å delta på noe slikt en siste gang HI
Gulosten™ Skrevet 23. august 2012 #16 Skrevet 23. august 2012 Jeg har flere venner og litt mer perifere venner, fra BIM-tiden fra 8 (!!) år siden, så ikke gi opp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå