Gå til innhold

Har hun overført eller lyver hun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne skylder meg penger. Etterlyste de på mandag, og på tirsdag sa hun at hun hadde vært i banken tidligere på dagen og overført. Hun var i banken siden hun mangler den kodebrikken for å logge seg på.

De har ennå ikke kommet til min konto, så jeg vet ikke....

Lyver hun, eller tar det flere dager før de kommer inn på kontoen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ta et par dager om det er forskjellige banker. Men om det ikke kommer idag, ville jeg trodd at hun løy.

Skrevet

Det kan ta bra mange dager faktisk når en gjør det på den måten. Opptil en uke faktisk.

Skrevet

D kan gå opp til 1 uke ja når man går i banken for å gjøre dette så kommer d jo ann på hvilken bank du bruker å hun da.

Skrevet

Å faen... Vi har samme bank.

Hadde liksom bruk for de pengene NÅ, da... :(

Skrevet

Hvis det er samme bank, så burde det komme inn med en gang..

Skrevet

Ring banken og sjekk med dem, de bør se det hvis det er en betaling på vei - ihvertfall så lenge dere har samme bank.

Skrevet

Hvis dere har samme bank, skal de komme inn så og si med en gang. Kan vel kanskje gå noen timer. Men dager ......nei.

Ring banken og hør om de har gjort en overføring på det aktuelle beløpet. Hvis ikke de har det, så hadde jeg ringt venninna mi og spurt hva som skjer.....

Skrevet

Vel, jeg overførte penger til en venninne en gang. Jeg gjorde det på nettbank, men det tok nesten en uke før hun hadde de. Det har aldri hverken før eller siden tatt så lang tid. Det var ikke min feil, og jeg hadde blitt lei meg om venninnen min trodde jeg lyvde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...