Mamma til Tuva:) Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Jeg har i flere år eller rett og slett så lenge jeg kan huske at jeg har slitt med selvfølelse og selvtillit. Har aldri syns at jeg er noe pen og har alltid hatt litt ekstra på kroppen. Av og til kan jeg bruke nesten 2 timer forran speilet før jeg selv tenker: "Når ser jeg helt okay ut." I dette svangerskapet, som er mitt andre, så føler jeg meg helt anneledes. Jeg føler meg veldig gravid og jeg er stolt av å være det. Det første gang på leeenge at jeg har turt å gå med inntilsittende klær. Jeg er 17 uker nå førstkommende fredag og det er ikke sikkert at jeg ser så gravid ut for andre, men i mitt hode så er jeg det. Jeg har null problem med å strutte med magen min. DET ER EN HELT FANTASTISK FøLELSE!! Hvorfor skulle jeg ikke hatt en slik følelse uansett om jeg er gravid eller ikke? Jeg er jo mamma til en nydelig jente, jeg burde vært mer rak i ryggen og strålt mer fordi at jeg er en stolt mamma! Dette skal jeg fortsette med å si til meg selv når det andre barnet mitt kommer til verden. Nå er det slutt på å "gjemme" seg og være redd for hva andre synes og tenker om meg! Det gjør så godt når folk sier til meg at jeg stråler! Jeg er en stolt mamma og jeg er stolt av å være gravid, ferdig med det!) Jeg måtte bare dele dette med dere:)
Nyttårsgull i den store magen Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Måtte svare her! Helt fantastisk! Jeg er så enig med deg!!!!!! Lykke til videre :-)
Mamma til Tuva:) Skrevet 23. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2012 Tusen takk og i like måte:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå