Gå til innhold

Faen steike! dødskjipt etter frisørtime!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går og gleder meg leenge til jeg skal fikse håret før hverdagen starter på mandag og hva skjer...

Frisør er klippe happy og går fullstendig amok i håret mitt.,

Mitt skulderlange hår er blitt en kort bob frisyre og attpåtil ble jeg overtalt til å ikke stripe det, men farge det brunt...ikke bare litt brunt men møøøøørke brunt..

Så nå når jeg ser meg i speilet ser jeg bleik ut og det vil ta måneder før det vokser ut igjen.

Aldri mer til den frisøren!!!!!!

Aaaaarrrrgggghhh!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har lov til å kløage til frisøren om du er misfornøyd. Kanskje de kan gi deg en ny hårfarge som ikke ser så hard ut til deg.

Skrevet

Kjenner til den :(

Men jeg har ikke kunnet skylde på frisøren, det har vært hjemmefarging som har gått adundas et par ganger!

Gå tilbake å krev pengene igjen.

Skrevet

Og så Må du ikke hive deg på alt frisøren anbefaler;-)

Selv om jeg har gått i samme felle selv mange ganger......he he. Har lært nå - tror jeg:-P

Skrevet

Da hadde jeg fått panikk.

Skrevet

Har asolutt lært at frisøren ikke alltid vet best, men trodde virkelig at de hadde litt inside informasjon og kunne se ut ifra hudtone og ansiktsform hva en kler.

Men ikke denne tøtten her tydeligvis.,

Gubben rygget i døren da han fikk se meg og sa "oj".... så ikke helt heldig nei..

Ville dere prøvd avfarging? eller bare bite tennene sammen i ca seks uker også gå og stripe det hos en annen frisør.

Jeg er bare ikke typen som marsjerer inn og ber dem gjøre det på nytt.

Skulle ønske jeg var det..men...

Skrevet

Mørk farge har en tendens til å slippe fort, så ville prøvd å vaske det et par ganger for å se om det lysner litt.

I så fall trenger du ikke vente noe særlig lenge med å stripe det.

Skrevet

Ville lagt inn noen lysere striper forann jeg (Mot ansiktet). Det kan jo hjelpe. Eventuelt noen lyse striper i øverste laget av håret bare?

Skrevet

Gå tilbake til frisøren og klag! Jeg er heller ikke typen som liker å gjøre det, synes det er helt forferdelig rett og slett. Men så var jeg hos frisøren rett før min søsters bryllup og fikk lyse striper. Håret ble ALTFOR lyst, fikk nesten sjokk når jeg så meg i speilet. Tenkte at jeg sikkert vente meg til det, men kjente bare panikken stige for hver gang jeg så meg i speilet! Skulle jo i bryllup, og kunne virkelig ikke gå slik. Ikke kunne jeg gå til en annen frisør og få fikset det heller, for det hadde jeg ikke råd til. Så jeg gikk tilbake til frisøren, var veldig spak da og forklarte at dette bare ikke var meg og jeg ikke kunne ha det så lyst. Hun ble rett og slett glad for at jeg kom tilbake, så vi kunne få ordnet det! Mente det var viktig at vi ble fornøyd! Avtalte en ny time, og etter jeg gikk derfra den gangen var jeg superfornøyd!:)

Så gå tilbake og forklar situasjonen... Da ordner deg seg helt sikkert:)

Skrevet

Gå tilbake igjen og si i en vennlig tone at du ikke føler deg vel med frisyren. Jeg synes ikke frisyren HøRES veldig pen ut, jeg ser for meg en grå mus med kjerringhår. Kan frisyren klippes opp? Farges lysere? Sette inn lysere striper/striper med rødtoner?

Slik sier min frisør: "Er du fornøyd, fortell det til andre. Er du misfornøyd, fortell det til oss".

Skrevet

Been there - done that.

Skulle kun stusse tuppene litt forrige sommer, med det resultat at min kjære noen måneder etter trodde han var gift med en mann.

ARG!

Skrevet

Jøss jenter, hvorfor sier dere ikke noe underveis?

Viser ikke frisørene deres frem hvilken farge de tenker bruke?

Når dere sitter i stolen og ser at dere ikke blir fornøyde, hvorfor sier dere ikke noe der å da?

Kommunikasjon!! Dere må jo ha en dialog med frisøren underveis?

Til deg Hi: Gå tilbake å si at du ikke fornøyd, eller ring om du føler det er lettere. Få deg en ny time, så snakker du med frisøren om hva DU ønsker, evn kan du sikkert be om annen frisør der du har vært om det ikke kun er en som jobber der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...