Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Haha nå er jeg blitt sånn utålmodig desperat etter svar som jeg alltid har ledd av hos andre Saken er den.. Har sluttet med p-pillene fordi kroppen trenger hormonpause. Har ikke stresset med annen prevensjon fordi mannen og jeg kan gå mange måneder mellom vi har samleie. Er vel ca tre-fire måneder etter pilleslutt, har hatt tre mensperioder. Siste var fra 26.juli. Har lang syklus, muligens en uke lengre enn hva som er normalt. Søndagskvelden fikk vi lyst og hadde samleie. Ingen av oss kom på at jeg har pillepause. Mannen ble informert om det da jeg sluttet, men har jo ikke vært noe fokus på det etter det. Allerede et døgn senere kjente jeg et press på venusberget og stikninger nedentil, i område eggstokk. Jeg tror altså jeg hadde eggløsning og det finnes stor mulighet for befruktning. For når jeg har hatt eggløsning tidligere så har jeg kjent lignende, men har vært ekstra denne uken. Er jo veldig spent nå da, og går og tripper etter å få testet. Kan jeg teste neste uke tro? Eller må jeg vente to uker? Er jeg gravid så er det helt okey, vi har vært litt usikre på om vi skal ha flere, men er det skjedd så er det jo meningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå