Gå til innhold

Ang knullekompis... og "regler"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har fått seg en knullekompis, som sikkert noen har , de som er single.. hvordan gjør dere det med regler osv? tenker da hvordan dere skal si til hverandre at man har truffet noen andre osv...Hvordan er "reglene"? Er ganske ny i gamet:p

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Har ingen regler, men jeg sier enten bruker du kondom med meg, eller så bruker du kondom med alle andre. Har ejg en fast bruker vi ikke kondom for da er vi bare med hverandre for jobbes det opp god sex trengs ikke andre. Om sexen er drit blir det aldri noen flere ganger uansett.

så tester du deg så du ikke smitter han, og velger å stole på han om dere kjører på uten.

Så er det veldig greit å ikke få følelser for hverandre.

Innimellom blir det noe mer fra begges side. Men greit å gå inn i det med kun tanke om å være knulle kompis og ikke håpe på noe mer... Ikke forvent annet enn orgasmer fra han

Skrevet

Vel, jeg hadde en "knullekompis" som du kaller det, i 3 år. Reglene var vi helst ikke skulle ligge med andre, dersom det skjedde skulle det fortelles øyeblikkelig. Vi ble egentlig mer gode venner enn knullekompiser da. Vi var mye sammen, spiste sammen, snakket masse og hadde sex. Men, vi var ikke kjærester. Det var nok flere som trodde vi var kjærester, men vi var hele tiden veldig enige om at vi ikke var det. Jeg var forelsket i en annen, og han visste det, og han hadde ikke kommet over eksen sin.

Han har likevel vært en viktig person i livet mitt, og vi snakkes fremdeles.

Jeg tenker det er viktig å respektere hverandre, like hverandre, og bli kjent med hverandre. Hvis ikke er det lett å tråkke på den andre når man har så løse tøyler.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Og ikke bli sur om han plutseligdropper deg for kanskje han møter en annen, dere kan begge date andre. Og dere må selv definere hva slags forhold dere har, men noen meldeplikt har dere ikke for hverandre om dere bare er fuck friends...

Skrevet

Jeg tror det er best vi kutter ut avtalen vår da jeg har fått følelser for en annen en og ikke trenger å lage et trekantdrama ut av det.

Skrevet

okei. da er jeg inne på samme tankegang som dere.. vi er ikke bare knullekompiser, vi ser film, og spiser sammen osv.. Holdt på (med følelser og kjæresteopplegg) i ett halvt år, før vi endte det.. tok en måned, så var vi igang med chatting og filmkveller og sex...Så jeg vet ikke helt.. kjenner jeg har litt følelser for han.. og ønsker at han skal gi beskjed til meg om han er på g med noen andre liksom... Men vet ikke hvordan jeg skal si det til han, uten å virke "forelska/sjalu" hvis dere fatter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...