Gå til innhold

onepiece til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg kjøpr Onepiece til de små? Minste jeg har finni er Vossatassar sin og den er str 90.

Men skulle gjerne hatt fra str 68/74 og oppover..

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått en i gave fra Reflex, er kanskje Kappahl som har det merket? Den er str 68! Superdeilig for snuppa å ha på. Tror de finnes i rød/blå og en litt mer jentete farge.

Skrevet

Sparkjøp er det mange fine :)

Skrevet

POMPdeLUX har fra str 80 så jeg i dag :)

Skrevet

Name it. Eller ebay. Eller sportsshoppen i sverige! Åååå.. sportsshoppen har så ALTFOR mye fint!!

Skrevet

Kappahl og Lindex har flere, du må bare google siden deres og tror de heter parkdress.. Spørs om du må se under overdeler.

Skrevet

Jeg har kjøpt på lindex, str 62.

Skrevet

Reflex selges på barnebutikkene

Skrevet
Jeg har fått en i gave fra Reflex, er kanskje Kappahl som har det merket? Den er str 68! Superdeilig for snuppa å ha på. Tror de finnes i rød/blå og en litt mer jentete farge.

Kax er Kappahl sitt merke.

Reflex selges hos Bare Barn(tidl Reflex) og Barnas Hus

Skrevet

Jeg kjøpte i 56 på lindex her om dagen, så skulle tro dem har større der også:-)

Skrevet

Har sett de på HM fra str 62 også nå.

Skrevet
Kax er Kappahl sitt merke. Reflex selges hos Bare Barn(tidl Reflex) og Barnas Hus

Ja, måtte sjekke nå. Står KAXS på den :)

Skrevet

La vær å kjøp en sånn, det er jo lynharry!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...