Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Skikkelig irriterende, jeg har pms til de grader og når jeg IGJEN ser at de varslene oppe på siden her bare baller og baller på seg selvom jeg febrilsk trykker på hver enkelt, så blir jeg ikke mindre irritert av den grunn :S Er det bare jeg som har det problemet? Og en annen ting, er det noen andre som har får mer pms plager når de er rundt 30? Puppene er ømme og jeg freser som en okse, og ennå er det omtrent 5-6dager til tanta kommer på besøk:(((((((
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Haha, tør man svare deg i dag Men ja til begge deler!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Haha, tør man svare deg i dag Men ja til begge deler! Flott!!
Dini Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 for å få bort varslene bør du kanskje slette de?
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 for å få bort varslene bør du kanskje slette de? Hmmm,har jeg ikke tenkt på. Altså de forsvinner sånn innimellom- men nå står det 22 nye varsler haha. Får vel prøve å slette ett par stykk da
Dini Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 for å få bort varslene bør du kanskje slette de? Hmmm,har jeg ikke tenkt på. Altså de forsvinner sånn innimellom- men nå står det 22 nye varsler haha. Får vel prøve å slette ett par stykk da Jeg pleier som regel å slette de med en gang jeg får de, så slipper jeg tenke med på det
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 22. august 2012 #7 Skrevet 22. august 2012 for å få bort varslene bør du kanskje slette de? Hmmm,har jeg ikke tenkt på. Altså de forsvinner sånn innimellom- men nå står det 22 nye varsler haha. Får vel prøve å slette ett par stykk da Jeg pleier som regel å slette de med en gang jeg får de, så slipper jeg tenke med på det Aha, ja nei altså det var jo et godt forslag jeg får prøve på det jeg og
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #8 Skrevet 22. august 2012 Jeg får ikke slettet mine før en dag eller to etterpå, da trykker jeg ikke på annet enn det jeg har prøvd tidligere.... så jeg har sluttet å følge tema fordi jeg blir så @#£... irritert over at de aldri forsvinner. Hvordan får du dem til å forsvinne Westroze???
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #9 Skrevet 22. august 2012 Jeg får ikke slettet mine før en dag eller to etterpå, da trykker jeg ikke på annet enn det jeg har prøvd tidligere.... så jeg har sluttet å følge tema fordi jeg blir så @#£... irritert over at de aldri forsvinner. Hvordan får du dem til å forsvinne Westroze??? Nååå gikk det....... aner ikke hvorfor det funket nå og aldri gjort det før! Genialt at du startet denne tråden Mine.... tror du har reddet mine kommende pms-dager som er svæææært nært forestående....
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 22. august 2012 #10 Skrevet 22. august 2012 Jeg får ikke slettet mine før en dag eller to etterpå, da trykker jeg ikke på annet enn det jeg har prøvd tidligere.... så jeg har sluttet å følge tema fordi jeg blir så @#£... irritert over at de aldri forsvinner. Hvordan får du dem til å forsvinne Westroze??? Nååå gikk det....... aner ikke hvorfor det funket nå og aldri gjort det før! Genialt at du startet denne tråden Mine.... tror du har reddet mine kommende pms-dager som er svæææært nært forestående.... Hehe bra jeg kan være til hjelp for andre i kommende PMS tider
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #11 Skrevet 22. august 2012 Jeg får ikke slettet mine før en dag eller to etterpå, da trykker jeg ikke på annet enn det jeg har prøvd tidligere.... så jeg har sluttet å følge tema fordi jeg blir så @#£... irritert over at de aldri forsvinner. Hvordan får du dem til å forsvinne Westroze??? Nååå gikk det....... aner ikke hvorfor det funket nå og aldri gjort det før! Genialt at du startet denne tråden Mine.... tror du har reddet mine kommende pms-dager som er svæææært nært forestående.... Hehe bra jeg kan være til hjelp for andre i kommende PMS tider Glemte å svare på ditt andre spørsmål.... jepp, ble plutselig pms jeg også etter 30. Men akupunktur har hjulpet masse!!! Nesten ikke pms lenger!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #12 Skrevet 22. august 2012 Gikk inn på innlegget for å svare at nei, det er ikke bare deg! Så oppdaget jeg at det stod "varslene", og ikke "valkene" :/
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 23. august 2012 #13 Skrevet 23. august 2012 Gikk inn på innlegget for å svare at nei, det er ikke bare deg! Så oppdaget jeg at det stod "varslene", og ikke "valkene" :/ Hehehehehe ;D Valkene mine forsvinner heller ikke, så ja sletteknapp på de og?
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 23. august 2012 #14 Skrevet 23. august 2012 Jeg får ikke slettet mine før en dag eller to etterpå, da trykker jeg ikke på annet enn det jeg har prøvd tidligere.... så jeg har sluttet å følge tema fordi jeg blir så @#£... irritert over at de aldri forsvinner. Hvordan får du dem til å forsvinne Westroze??? Nååå gikk det....... aner ikke hvorfor det funket nå og aldri gjort det før! Genialt at du startet denne tråden Mine.... tror du har reddet mine kommende pms-dager som er svæææært nært forestående.... Hehe bra jeg kan være til hjelp for andre i kommende PMS tider Glemte å svare på ditt andre spørsmål.... jepp, ble plutselig pms jeg også etter 30. Men akupunktur har hjulpet masse!!! Nesten ikke pms lenger! Men hva betyr det, starten på overgangsalderen :S ? Akupunktur, det skal jeg ta og sjekke opp om jeg blir verre enn det jeg er nå. Går fra å være sur og sint til å plutselig bli kjempe lei meg..jeg er herlig å være sammen med ja...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #15 Skrevet 23. august 2012 Jeg får ikke slettet mine før en dag eller to etterpå, da trykker jeg ikke på annet enn det jeg har prøvd tidligere.... så jeg har sluttet å følge tema fordi jeg blir så @#£... irritert over at de aldri forsvinner. Hvordan får du dem til å forsvinne Westroze??? Nååå gikk det....... aner ikke hvorfor det funket nå og aldri gjort det før! Genialt at du startet denne tråden Mine.... tror du har reddet mine kommende pms-dager som er svæææært nært forestående.... Hehe bra jeg kan være til hjelp for andre i kommende PMS tider Glemte å svare på ditt andre spørsmål.... jepp, ble plutselig pms jeg også etter 30. Men akupunktur har hjulpet masse!!! Nesten ikke pms lenger! Men hva betyr det, starten på overgangsalderen :S ? Akupunktur, det skal jeg ta og sjekke opp om jeg blir verre enn det jeg er nå. Går fra å være sur og sint til å plutselig bli kjempe lei meg..jeg er herlig å være sammen med ja... Neida, trenger absolutt ikke være overgangsalderen! Kan også bare være ubalanse i kroppen som kan komme av en haug av ulike årsaker. Trenger ikke være noe alvorlig i det hele tatt! Stress over tid kan gjøre det, fødsler kan skape ubalanser, osv. Men akupunkturen bruker å kunne hjelpe ganske raskt på pms-plager.
SmellyCat Skrevet 23. august 2012 #16 Skrevet 23. august 2012 "Vis alle varsler", og "marker alle som lest" nederst på siden som kommer opp. Da forsvinner de endelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå