Gå til innhold

huff, sliten :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

svært urolig baby (28uker på veg), hikke OG kynnere.. pluss ett bekken som er mindre behadelig, og en rygg som ikke liker benkene på skolen :P

Gleder meg til November ;)

(måtte bare syte litt :P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

behagelig, skulle det vel stå.

Skrevet

Husk du er snaaaart ved veis ende. Det kan gå opp og ned også. Ikke sikkert du kommer til å ha det sånn helt til slutten. Min mest slitsomme periode (foruten de siste par ukene) var starten på tredje trimester ca. Da var jeg helt gåen og tenkte bare med gru hvordan jeg skulle holde ut helt til fødsel, men så bedret det seg litt igjen:-) Bare prøv å ta ting med ro og hvil mye:-)

Lykke til med innspurten:-)))

Skrevet

Kan hende babyen er like urolig på kveldstid når den kommer ut ;) Husker jordmor sa at babyer følger samme rytme når de kommer ut av magen :) Men da sparker de deg ikke i det minste, he he.

Skrevet
Kan hende babyen er like urolig på kveldstid når den kommer ut ;) Husker jordmor sa at babyer følger samme rytme når de kommer ut av magen :) Men da sparker de deg ikke i det minste, he he.

Det er ikke min erfaring. Jeg har i begge mine svangerskap hatt meget nattaktive barn. Det har i perioder vært vanskelig å sove pga all aktiviteten på nattestid. Begge mine barn har gode sovehjerter og har sovet natten gjennom fra tidlig av. Jeg har også veldig rolige barn, men de var helt gærne i magen ;-o

Skrevet

skal babyen være like urolig som h*n er nå, så ja.. da blir det spennende ;)

Får vel bare trøste meg med at det ikke er alt for lenge igjen, men blir sliten når det skal være sånn.. men koselig med stadige beskjeder, selv om at det til tider fører til at magen hopper ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...